Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال آخرین مهلت باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یک برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک والیبال کشور آخرین مهلت برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، باشگاه‌های لیگ برتری تا روز چهارشنبه پنجم مرداد فرصت دارند نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مردان سال 1401 اقدام کنند.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار دل‌ها در سال 1400 (دوم آبان‌ تا 23 اسفند) با برگزاری 196 مسابقه پیگیری شد.

این رقابت‌ها با قهرمانی تیم مقاومت شهداب به پایان رسید و پیکان نایب قهرمان شد. تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

همچنین بر اساس برنامه تدوین شده سازمان لیگ، تیم‌های باشگاهی لیگ دسته اول (سری A) مردان باشگاه‌های کشور حداکثر تا روز شنبه هشتم مرداد ماه فرصت دارند تا به عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی اقدام کنند و تیم‌های باشگاهی مسابقات لیگ دسته اول (سری B) مردان کشور هم تا روز سه شنبه 11 مرداد برای عقد قرارداد فرصت دارند.

سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک ایران از 28 آبان تا 20 اسفند سال 1400 پیگیری شد و قهرمانی گیتی‌پسند به پایان رسید.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک ایران ایران نیز در سال 1400 با قهرمانی ملوان به پایان رسید.
انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برای عقد قرارداد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد