Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین اللهی گفت: کادر سلامت جمهوری اسلامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهد داشت.

به گفته وی سه گروه از پزشکان متخصص و فوق تخصص ایرانی در سه حوزه طب ورزشی، تروما و چشم پزشکی همزمان با برگزاری جام جهانی به دوحه اعزام می‌شوند.

عین اللهی از اعزام شماری از پرستاران دوره دیده و دارای مهارت مراقبت‌های ویژه به این کشور همزمان با جام جهانی نیز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به تدوین پیوست سلامت برای جام جهانی، پیش بینی می‌شود ظرفیت مشترک مناسبی بین دو کشور برای تبادل تجربیات در حوزه‌های طب ورزشی، تروما، چشم پزشکی و همچنین پرستاری (مراقبت‌های ویژه) ایجاد شود.

دکتر محمد حسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیر کل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت در سفری که به تازگی به دوحه داشته است، ضمن تقدیم دعوت نامه دکتر عین اللهی از وزیر بهداشت عمومی قطر برای سفر به جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت‌های کشورمان را برای همکاری‌های پزشکی در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده بود.

در این سفر گسترش همکاری‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی، دارویی و تحقیقاتی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت. در خصوص برگزاری جلسه بعدی کارگروه مشترک در جمهوری اسلامی توافق شد.

منبع: الف

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران