Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:31:17 GMT

استمرار اقدامات نظارتی بر فعالیت صنوف

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۴۷۱

استمرار اقدامات نظارتی بر فعالیت صنوف

ایسنا/کردستان رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج، گفت: ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذائی غیر قابل مصرف توسط اکیپ های مشترک گشت و بازرسی و نظارت بر فعالیت صنوف مختلف کشف و ضبط شد.

دکتر محمد شاه ویسی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج با اشاره به بازدید اکیپ های مشترک گشت و بازرسی و نظارت بر فعالیت صنوف مختلف اظهار کرد: طی بازدید اکیپ های گشت مشترک بازرسی متشکل از کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه و مرکز بهداشت شهرستان سنندج که روز ۲۹ خرداد ماه انجام شد، مقدار ۲۰۰کیلو گرم مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف از صنوف مختلف کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت سنندج و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر بر فعالیت مراکز عرضه و پخش مواد غذائی و خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی نظارت داشته که طی این بازدیدها ضمن سرکشی به ۵ مرکز پخش مواد غذائی مقدار ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف را کشف و ضبط کردند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج همچنین گفت: در این رابطه طی صورتجلسه تنظیمی، مواد غذائی یاد شده با حضور نماینده قضائی پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم معدوم خواهند شد.
وی یادآور شد: تامین امنیت سلامت شهروندان از اهم وظایف مرکز بهداشت بوده و با اصناف خاطی برابر قانون رفتار خواهد شد.
شایان ذکر است: شهروندان عزیز می توانند شکایات و مسایل بهداشتی را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۰ با کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان در میان بگذارند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز بهداشت شهرستان سنندج مواد غذائی بر فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر امروز در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: یکی از توفیقات بزرگ ما در ساختار نظام سلامت و آموزش علوم پزشکی در جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر تعامل برای دستیابی به یکپارچگی، ادغام نظام ارائه خدمات سلامت و نظام آموزش علوم پزشکی بود، نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی است که با ادغام با نظام آموزش و پژوهش در علوم پزشکی یک الگوی منحصر به فردی را در راستای پاسخگویی به نیاز های جامعه و مردم میهن عزیز اسلامی مان ارائه کرده است.

وی افزود: اهداف اصلی نظام آموزش علوم پزشکی ادغام یافته در نظام سلامت افزایش ظرفیت تربیت دانشجو، افزایش تعداد دانشکده ها، افزایش تعداد اعضای هیات علمی، افزایش تعداد تخت های آموزشی، افزایش تماس دانشجو با جامعه، افزایش حضور دانشجو در محیط ارائه خدمات و طرح مسائل سلامت در آموزش است.

عین اللهی افزود: راهبردهای اصلی نظام آموزش علوم پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه و مسائل جامعه و صلاحیت جامعه است.

وزیر بهداشت افزود:هماهنگی های وزارت بهداشت با بنیاد نخبگان در خصوص جذب نخبگان بدون فراخوان در دانشگاه علوم پزشکی کشور با هدف ایجاد انگیزش و ماندگاری نخبگان برای آموزش علوم پزشکی کشور حرکتی با خروجی مفید بود.

وی افزود: افزایش ۸۰۰درصدی حق الزحمه دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در دولت مردمی یکی از کارهایی بود که وزارت بهداشت برای افزایش انگیزه و امید آفرینی انجام داد.

عین اللهی تدوین آیین نامه تسهیل و افزایش مدت زمان مرخصی زایمان و ایجاد تسهیلات جهت مادران باردار در دوران دستیاری را نیز برخی دیگر از اقدامات وزارت بهداشت در راستای افزایش امید و انگیزه به دستیاران عنوان کرد.

در پایان این مراسم گروه های برتر جشنواره شهید مطهری و اساتید برتر دانشگاه های علوم پزشکی تقدیر شد.

کد خبر 6094628

دیگر خبرها

  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان