Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در آستانه آغاز رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان گفت: با توجه به تمرینات و اردوهایی که داشته‌ایم می خواهیم دست پر به ایران برگردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجید ترکان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان درباره رقابت های قهرمانی آسیا که از فردا  به میزبانی قرقیزستان آغاز می شود، اظهار داشت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 5 مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم، در مجموع برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آماده‌سازی تیم تا جایی که امکان داشت به اجرا شد و بچه‌ها هم از آمادگی نسبی برخوردار هستند و امیدواریم دست پر از مسابقات برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکان افزود: نتیجه تیمی از نظر اینکه بچه‌ها در چه سطحی کشتی می گیرند، مهم است. بچه‌‌های تیم نوجوانان با توجه شرایطی که به وجود آمد در حالی عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستند که بچه‌ها در هیچ تورنمنت خارجی محک نخوردند و فقط در تورنمنت داخلی جام عبدالله موحد، شرکت کردند. با این حال امیدوام بچه ها با زحمتی که کشیده اند، دست پر از مسابقات برگردند.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان اظهار داشت: بعد از مسابقات آسیایی، بچه‌ها پس از یک استراحت دوباره به اردو می آیند و 2 اردو دیگر تا مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا که مرداد ماه برگزار می شود، خواهیم داشت.

 ترکان  درباره هدف فدراسیون که رده نوجوانان به دنبال مدال آوری نیست و بحث پشتوانه سازی اولویت دارد، تاکید کرد: ما هر چقدر پایه قوی عمل کنیم، مطمئنا در رده‌‎های بالاتر قوی تر ظاهر می شویم. فدراسیون با توجه به این هدف به ما کمک کرده که در رده پایه و نوجوانان روی تکنیک و تاکتیک بچه ها کار کنیم تا بتوانیم در آینده که ویترین مسابقات در بزرگسالان است به نتیجه لازم برسیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش های اخلاقی در رده نوجوانان، تصریح کرد : یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که فدراسیون در رده پایه به آن اهمیت داده، بحث اخلاق است و ما هم روی این مسئله در تمرینات و اردوها تاکید ویژه ای داریم و روی آن کار می کنیم.

ترکان با بیان اینکه فدراسیون نه تنها در صحبت، بلکه به صورت عملی هم توجه ویژه اش به رده های پایه را اجرایی می کند، خاطر نشان کرد: به سهم خودم از فدراسیون به دلیل نگاه ویژه ای که رده پایه دارد، تشکر می کنم. این توجه تنها مختص نوجوانان و جوانان نیست و الان بچه‌های تیم نونهالان در مهد کشتی کشور که خانه کشتی است، اردو زده اند تا بدانند که قهرمانان المپیک و جهان در چه شرایطی تمرین می کنند. به نوعی فدراسیون با این تصمیم، نگاه حرفه‌ای را در رده پایه رواج می دهد و این خیلی مهم است.

سرمربی تیم کشتی نوجوانان آزاد با اشاره به ظرفیت بالای استعدادهای کشتی در ایران، اظهار داشت: کشتی ایران فراز و فرود زیادی تجربه کرده اما ما پتانسیل خیلی خوبی در کشتی داریم. در کشتی دنیا، ایران به فنون زیبا می شناسند نه به بدنسازی، پس هر چقدر ما در رده پایه روی فنون کار کنیم، می توانیم برای کشورمان نتیجه بهتری بگیریم.

وی در پایان گفت: از تمام کسانی که به رده‌های پایه اهمیت می دهند تا در رده های بالاتر نتیجه بگیریم، به سهم خودم تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم کشتی قهرمانی آسیا رده پایه دست پر بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا