Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@09:51:34 GMT

اعزام حجاج با ۸ پرواز به جده و مدینه منوره

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۵۷۲

اعزام حجاج با ۸ پرواز به جده و مدینه منوره

اعزام حجاج در نهمین روز اعزام، از چهار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، شهید سلیمانی اهواز، شهید بهشتی اصفهان و شهید دستغیب شیراز با ۸ پرواز به مدینه منوره و جده انجام می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با ۳۰ خرداد ماه عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از چهار ایستگاه پروازی تهران، خوزستان، اصفهان و شیراز با ۸ پرواز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دو پرواز از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های جده و مدینه، دو پرواز از فرودگاه اصفهان به مقصد مدینه منوره و دو پرواز از فرودگاه اهواز به مدینه، دو پرواز از فرودگاه شیراز به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

در نهمین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام دو پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد که اولین پرواز در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۷۲۰ از تهران به مقصد مدینه پرواز کرد و پرواز دوم در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب به شماره پرواز ۱۷۲۴ به جده عزیمت خواهد کرد.

حجاج بیت الله الحرام از استان اصفهان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند، اولین پرواز زائران ساعت ۲ و۳۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۷۲۶ به مدینه اعزام شد و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه ظهر امروز به شماره پرواز ۱۷۳۸ به سوی مدینه منوره پرواز خواهد کرد.

همچنین اعزام زائران بیت الله الحرام از استان خوزستان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود، اولین پرواز در ساعت ۶ و۱۰ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۷۳۰ به مدینه منوره انجام خواهد شد و پرواز دوم در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شامگاه به شماره پرواز ۱۷۲۸ انجام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، همچنین اعزام حجاج بیت الله الحرام استان فارس نیز امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب انجام خواهد شد، اولین پرواز زائران ساعت ۸ و ۲۵ صبح امروز به شماره پرواز ۱۷۳۴ به سوی فرودگاه جده اعزام می‌شود و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۹ عصر امروز به شماره پرواز ۱۷۳۶ عازم فرودگاه جده خواهد شد.

به گفته رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعزام حجاج از استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و زنجان به اتمام رسیده است و تا ساعت ۸ روز گذشته ۲۹ خردادماه ۸۷۹۵ زائر از فرودگاه‌های اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، کرمان، مشهد و زنجان به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: حج 1401 ، اعزام حجاج ، پروازهای حجاج ، مدینه منوره ، شهر جده عربستان ، فرودگاه امام خمینی (ره)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حج 1401 اعزام حجاج پروازهای حجاج مدینه منوره شهر جده عربستان فرودگاه امام خمینی ره امروز به شماره پرواز دو پرواز از فرودگاه فرودگاه بین المللی بیت الله الحرام انجام خواهد شد اولین پرواز مدینه منوره اعزام حجاج امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره