Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد جز مطالبات اصلی مردم است، اظهار کرد: مصوبه مجلس در خصوص ایجاد مناطق آزاد در کشور که شامل منطقه آزاد اردبیل نیز می‌شود قابل اجراست و هیچ تعللی در این باره مورد قبول نیست.

وی خواستار رفع بلاتکلیفی منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل شد و گفت: زیر ساخت‌های لازم برای راه اندازی آن در استان فراهم شده و امید است ایجاد آن به رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: راه اندازی منطقه آزاد توان صادرات محصولات کشاورزی استان را به سه میلیون تن افزایش می‌دهد که با تمام تلاش و جدیت، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا هر چه سریع‌تر مردم استان از ثمره منطقه آزاد بهره‌مند شوند.

بدری مزایای مناطق آزاد را برای سرمایه‌گذاران متنوع اعلام کرد و گفت: بهره‌مندی از مزایای معافیت‌های بیمه‌ای، گمرکی و مالیاتی می‌تواند زمینه‌ساز تحول و توسعه استان در سال‌های آینده باشد.

وی ادامه داد: مقرر شده منطقه آزاد در یک نقطه استان ایجاد و بعد سه نقطه دیگر هم به آن ملحق شود که هنوز اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این برخورداری از انواع معافیت‌های مالیاتی، امکان ورود ماشین‌آلات و قطعات و مواد اولیه برای صنایع منطقه بدون عوارض گمرکی از دیگر مزایای ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل است.

کد خبر 5518907

منبع: مهر

کلیدواژه: صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس منطقه ازاد ارس اردبیل مجلس شورای اسلامی سرعین نمین مهر مجلس منطقه آزاد اردبیل بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • جشنواره کن در کما
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه