Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:15:16 GMT

نامادری سنگدل جان پسربچه ۶ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۹۵۶

نامادری سنگدل جان پسربچه ۶ساله را گرفت

نامادری سنگدل که می گوید مشکل اعصاب و روان دارد کودک ۶ ساله اش را با خفه کردن به قتل رساند.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۴ روز گذشته ۲۹ خرداد خانمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرد و جملات نامفهومی را بیان می‌کند، بعد از قطع تلفن مأموران پلیس چندین بار با آن شماره تماس می‌گیرند و زمانی که پاسخی دریافت نمی‌کنند به آن تماس مشکوک می‌شوند و محل مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل با جسد بی جان کودک ۶ ساله رو به رو شده و بلافاصله با عوامل اورژانس تماس می‌گیرند.

پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه حادثه و معاینه جسد بی جان کودک ۶ ساله مرگ وی تأیید می‌شود.

با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران جسد پسربچه برای تشخیص دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

همچنین مأموران متوجه می‌شوند که فردی که با پلیس تماس گرفته بوده است نامادری کودک بوده است که این فرد هم با دستور قضائی به اتهام قتل دستگیر شده و به کلانتری جنت آباد منتقل می‌شود.

پزشکی قانونی بعد از بررسی اعلام می‌کند کودک به قتل رسیده است و خفگی عامل قتل بوده است.

نامادری سنگدل که براساس اسناد و مدارک هویتی ۲۴ سال سن دارد در اعترافات اولیه اش در مقابل بازپرس پرونده اعلام کرده است که مشکل اعصاب و روان دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت قاتل پلیس پزشکی قانونی پسر بچه قتل اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا