Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو داور بین المللی ایرانی در رقابت های آزاد قهرمانی پاراوزنه برداری آسیا و اقیانوسیه قضاوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین حضور بین المللی داوران ایرانی رشته پاراوزنه برداری در رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به ثبت رسید.

حدیث شکوهی در بخش پاراوزنه برداری بانوان و موسی آذرباد در بخش آقایان، دو داور بین المللی از کشورمان هستند که برای اولین بار در یک رویداد برون مرزی قضاوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک از اولین حضور بانوان پاراوزنه بردار ایرانی در مسابقات

کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار مطلبی به تاریخ سازی سمانه هدی آق قله به عنوان اولین بانوی ایرانی که حضورش در مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی به ثبت رسید، اشاره کرد.

در این مطلب آمده است: "سمانه هدی آق قله اولین خانم ایرانی است که در مسابقات قهرمانی پارا وزنه برداری شرکت نموده است. حضور وی در این مسابقات نمونه بارزی از مزایای برنامه "She Can Lift" است که از سوی پارا وزنه برداری جهانی آغاز شده. این برنامه مفهوم حضور خانم ها در کلیه ابعاد ورزشی را متعالی می نماید و این امکان را فراهم می کند تا خانم ها فارغ از کشور محل سکونت خود به فعالیت در این رشته ورزشی ترغیب شوند. این پویش، موفق به کسب جایزه IPC بدلیل نقش آن در ایجاد برابری جنسیتی شده است."

علاوه بر هدی آق قله که اولین نماینده ایران در بخش بانوان این مسابقات بود، زینب یعقوبی و فاطمه انصاری نیز در این مسابقات شرکت کردند و اولین حضور بانوان ایرانی را در این رشته را به نام خود ثبت نمودند.

این مسابقات با حضور نمایندگان کشورمان از ۲۴ تا ۳۰ خرداد به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیا و اقیانوسیه پاراوزنه برداری آزاد قهرمانی بین المللی اولین حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین