Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  در برنامه شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام نتایج فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید، از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست فصل سوم مسابقه عصرجدید مشخص شد.

در ابتدا از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا، ستیلا و آنیسا با کسب ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه ترانه نیز توانست ۱،۱۱۲،۷۸۳ رای کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه از رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه دپا نیز توانست ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای کسب کند.

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصر جدید راه یابد، گروه کاکتوس نیز توانست ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند.

توجه: اعلام نتایج برنامه دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، تکلیف رای مردم به «ساینا شیخی»، «گروه جنگجویان وشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولابی» و دختران خورشید را مشخص خواهد کرد که در همین خبر بروزرسانی خواهد شد.

فینال فصل سوم «عصرجدید»، شب عید سعید قربان روی آنتن خواهد رفت و نتیجه نهایی در قالب برنامه زنده همزمان با عید غدیرخم از شبکه سه اعلام خواهد شد.

 

منبع: به وقت صبح

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عصر جدید رقابت میان گروه فینال فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید

بانوی تیرانداز ایران به دیدار فینال رقابت های جام جهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی، هانیه رستمیان راهی فینال تپانچه ۲۵ متر شد.

در پنجمین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی در باکو جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت‌الهی دیگر نماینده کشورمان نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

منبع: برنا

کد خبر 751029

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴