Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش نویس بازنگری «سیاست‌های کلی معدن» با مد نظر قراردادن پیشنهاد‌های خانه معدن ایران و سازمان انرژی اتمی در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم و با حضور جمعی از اعضای مجمع، روسای کمیته‌های مرتبط و نمایندگانی از فعالان بخش خصوصی در حوزه معدن تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، پیش نویس بازنگری «سیاست‌های کلی معدن» که توسط کمیته‌های کمیسیون در دبیرخانه مجمع تنظیم شده با مد نظر قراردادن پیشنهاد‌های خانه معدن ایران و سازمان انرژی اتمی مورد بحث قرار گرفت.

«تبدیل سرمایه معدنی کشور به سرمایه ملی پایدار»، «ارتقاء بهره‌وری و افزایش سهم معدن در تولید ناخالص ملی» و «برداشت صیانتی از معادن» از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است؛ سیاست‌های کلی معدن در سال ۱۳۷۹ توسط مقام معظم رهبری پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد و جلسات بازنگری در این سیاست ها، متناسب با شرایط، نیاز‌ها و اولویت‌های کشور با بهره گیری از نظرات کارشناسی دستگاه‌های مسئول در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع به منظور رسیدن به پیش نویسی قابل ارائه به صحن مجمع در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: سیاست های کلی معدن مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد