Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در دیدار مدیر دفتر نمایندگی در امور حج و زیارت و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ایران با رئیس موسسه مطوفی حجاج ایران، هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی مراکز درمانی هلال‌احمر در مشاعر مقدس (عرفات و منا) انجام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مکه مکرمه با حضور در موسسه مطوفی حجاج ایران با دکتر عصام رئیس این موسسه دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار هماهنگی‌های مربوط به راه‌اندازی مراکز درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مشاعر مقدس (عرفات و منا) با هدف ارائه خدمات درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی، انجام شد؛ بنابراین گزارش در سال‌های گذشته حدود 85 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می‌شدند که امسال با کاهش سهمیه کشور‌های اسلامی؛ حدود 40 هزار نفر از کشورمان در حج تمتع 1401 حضور دارند و جمعیت هلال احمر در قالب کاروانی شامل پزشک، پرستار، تیم‌های درمانی، پشتیبانی و… عملیات درمانی حج تمتع امسال را برعهده دارد.
اعزام اولین کاروان حجاج ایرانی از 23 خرداد آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلال احمر حجاج ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی