Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:43:57 GMT

هرمزگان نیازمند یک باشگاه قویترین مردان است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۹۵۵۷

هرمزگان نیازمند یک باشگاه قویترین مردان است

ایسنا/هرمزگان قهرمان جوانان قویترین مردان ایران گفت: ایجاد باشگاه قویترین مردان ایران یک ضرورت است و باید بخش دولتی و خصوصی با توجه به تعداد زیاد استعداد در این زمینه ورود جدی تری داشته باشند.

فردین بیژن پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: در مسابقات قویترین مردان ایران در شهریار نیز ۵۲ نفر در ورزن منفی ۹۰ کیلوگرم حضور داشتند و فشار سنگینی بر روی بنده وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرچه دارم از خدواند، دعای خیر پدر و مادر و دوستانم است، اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا، جوایز مناسب و فقط جابجایی برخی آیتم ها نیز دارای ایراد بود اما روی هم رفته مسابقات از لحاظ فنی و برگزاری در وضعیت مطلوبی بود.

بیژن پور با تشکر از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان به واسطه حمایت تا قهرمانی، عنوان کرد: در استان هرمزگان سنگین وزن کم تعداد است و مکانی برای تمرین قویترین مردان نداریم و امیدوارم این موضوع هرچه زودتر برطف شود.

وی ادامه داد: ورزشکار باید مورد حمایت مسئولان باشند تا بتوانند افتخارات بزرگی را برای استان هرمزگان رقم بزنند، از طرفی ایجاد باشگاه قویترین مردان ایران یک ضرورت است و باید بخش دولتی و خصوصی با توجه به تعداد زیاد استعداد در این زمینه ورود جدی تری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، فردین بیژن‌پور ورزشکار بندرلنگه‌ای در رده جوانان و در دسته وزن منفی ۹۰ به میزبانی شهرستان شهریار و با ۵۲ شرکت کننده از سراسر ایران به عنوان اولین هرمزگانی تاریخ، توانست مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان قویترین مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر کجا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیر واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و حرکت یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

دیگر خبرها

  • آقای علم‌الهدی! چرا منیژه؟
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی