Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتر صحبت کرد

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره وضعیت ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، سهیل مهدی در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه‌های لیگ برتر گفت:

به هر حال یکی از الزامات برگزاری مسابقات افسران امنیتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واسطه زحماتی که همیشه به نیروهای پلیس دادیم خیلی از وظایف را این عزیزان انجام می‌دهند، ولی ما واجد شرایط خیلی از مسائل نیستیم، اگر نتوانیم افسران امنیتی را پوشش دهیم. این افسران جایگاه ویژه‌ای دارند و یک شبه نمی‌توانیم به این جایگاه برسیم. آموزش‌ها را شروع کردیم و این کارگاه سوم ماست. امیدوارم این کارگاه کمک کند تا خیلی سریع‌تر در چارچوب استانداردهای آسیا قرار بگیریم.

او در مورد وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتر برای میزبانی از تیم‌ها توضیح داد:

ما دو مشکل اساسی داریم که هر دو به زیرساخت‌های‌مان برمی‌گردد. ما زیرساخت‌های مناسب را در استان‌ها نداریم و حتی ورزشگاه آزادی هم نیاز به بازسازی دارد. بعد از سال‌ها بازبینی‌ها انجام نشده است و از لحاظ سرویس‌هایی که به هواداران داده می‌شود، ما خیلی عقب هستیم. در درجه اول باید افق دیدی داشته باشیم و ورزشگاه‌های قدیمی را به‌روزرسانی کنیم. متأسفانه خیلی از ورزشگاه‌ها برای میزبانی آماده نیستند. فصل گذشته ورزشگاه‌های شهید وطنی شرایط برگزاری را نداشت و حافظیه شیراز هم به سختی آماده شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد:

امسال هم ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را بازدید کردیم که مشکلات خودش را دارد و بنا بر تصمیمی که گرفته شد تا زمانی که تجهیزات آماده نشود صلاحیت میزبانی را ندارد. از ورزشگاه شهید وطنی هم بازدید کردیم. حرکت‌هایی انجام شده که رو به جلوست و امیدوارم مابقی کارها هم انجام شود. به نظرم روزهایی سختی دارند تا این استادیوم به بازی‌ها برسند. ورزشگاه‌های دیگر مثل تختی آبادان قدیمی است و در مسجدسلیمان هم مشکل اقامتی داریم و همه تیم‌ها به این موضوع اعتراض دارند. برای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیز ما تذکرات لازم را جهت فرسودگی سکوها دادیم که به‌عنوان سنگ در اختیار هواداران قرار می‌گیرد و شرایط خوبی ندارد. به طور کلی با یکسری از ورزشگاه‌های قدیمی روبه‌رو هستیم و خواهش می‌کنم حداقل ایمن‌سازی را انجام دهند.

سهیل مهدی در مورد مشکل کمبود زمین تمرین در شهر تهران گفت:

یکی از محروم‌ترین استان‌ها از لحاظ زیرساخت‌ مسابقات تهران است. ما الان فقط ورزشگاه‌های دستگردی و آزادی را داریم. ورزشگاه تختی به مرحله بهره‌برداری نرسیده است و ورزشگاه شهر قدس هم هنوز چمنش آماده نیست. اگر هم اینها آماده شوند برای شهر بزرگ تهران دو یا سه زمین خیلی کم است. شاید الان خوزستان بضاعت بهتری نسبت به تهران داشته باشد. مازندران و گیلان هم بسیار ضعیف هستند. الان اکثر فوتبالیست‌های ما مازندرانی هستند، ولی هنوز یک ورزشگاه در این استان نداریم.

او افزود:

من پس فردا به کرمان سفر می‌کنم و از ورزشگاه‌های این شهر بازدید خواهم کرد. بعید می‌دانم ورزشگاه شهدای مس حداقل به نیم‌فصل برسد، ولی ورزشگاه امام علی (ع) را باشگاه مس تعهد داده است که بازسازی کند. امیدواریم به سمت توسعه زیرساخت‌ها برویم. هر چقدر زیرساخت‌ها بهتر باشد مسابقات ما بهتر برگزار خواهد شد. در بعضی اوقات ما ورزشگاه نداریم و یک ورزشگاه مانند انقلاب کرج در یک هفته میزبان دو سه بازی است.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در واکنش به این پرسش که چه زمانی نشست هم‌اندیشی برای تعیین زمان شروع مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد، عنوان کرد:

این هفته می‌توانستیم نشست هم‌اندیشی را برگزار کنیم، ولی هنوز قرارداد خیلی از مربیان امضا نشده است. سعی می‌کنیم از 16 تیم حداقل سرمربی 12 تیم مشخص شوند تا بتوانیم نظر همه تیم‌ها را داشته باشیم. تاکنون سرمربی هفت تیم قطعی شده است. برنامه ما مشخص است و می‌توانیم اعلام کنیم، ولی تلاش می‌کنیم نظر این عزیزان را هم داشته باشیم. طبق برنامه ما 20 مرداد تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر است.

مهدی درباره اینکه‌ برخی از لیگ‌های آسیایی در خدمت تیم‌‌های ملی‌شان بوده‌اند و مسابقات را تعطیل کرده‌اند و اگر اسکوچیچ نیز چنین درخواستی داشته باشد، این سازوکار وجود دارد، عنوان کرد:

تمامی خط قرمز برگزاری لیگ، تیم ملی است. ما وظیفه داریم برنامه‌ریزی‌مان را براساس تقویم مسابقات هماهنگ کنیم. کار سخت و فشرده‌‌ای داریم، ولی در نهایت در خدمت تیم ملی خواهیم بود.

او درباره اینکه صالحی امیری اعلام کرده بود برای فیفا‌دی پیش رو با مجارستان در حال مکاتبه هستند تا بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار شود و اینکه آیا با توجه به احتمال برگزاری این بازی، لیگ زودتر به پایان می‌رسد، یادآور شد:

هرگونه ابلاغ و اعلامی از سوی مدیران فدراسیون داشته باشیم، طبق آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره تکلیف سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا افزود:

تصمیم‌گیری درباره معرفی چهار سهمیه در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است. البته این موضوع حتماً با مشورت رئیس فدراسیون، هیئت رئیسه فدراسیون و هیئت رئیسه سازمان لیگ صورت خواهد گرفت.

مهدی درباره تاریخ برگزاری سوپرجام یادآور شد:

20 مرداد تاریخ شروع لیگ است که بعد از ایام تاسوعا و عاشوراست. سعی می‌کنیم بعد از این ایام لیگ را با سوپرجام شروع کنیم تا تداخلی به وجود نیاید. تخمین ما برای برگزاری سوپرجام 20 یا 21 مرداد ماه است. لیگ جدید را با سوپرجام برگزار می‌کنیم، مگر اینکه شرایط مهیا نشود و مجبور شویم سوپرجام را به زمانی دیگر موکول کنیم.

او اضافه کرد:

همه تلاش ما این است که نیم‌فصل لیگ برتر مصادف با ایام جام جهانی باشد.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است عزم راسخ منچستریونایتد برای توافق در مورد فرنکی دی یونگ در هفته جاری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری رفتنی شد واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات لیگ برتر کمیته مسابقات داشته باشیم ورزشگاه ها زیرساخت ها سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند