Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به پروفسور دکتر حلیث یونس ارونس مدیر کل پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی (قونیه 2021) ، خواستار بررسی مجدد حضور تیم هندبال بانوان ایران در این رویداد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این نامه با اشاره به حضور مستمر بانوان هندبالیست کشور ایران در اردوها ی آماده سازی و تورنمنت های مختلف به منظور ارتقای رنکینگ IHF و حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خواستار اعلام معیارهای انتخاب تیم های هندبال بانوان در این رویداد و عدم انتخاب تیم ملی هندبال بانوان ایران شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صاحی امیری در این نامه به تاکید بر اینکه تیم هندبال بانوان ایران در حالی در لیست تیم های منتخب اعلام نشده است که به لحاظ رنکینگ IHF از تیم های معرفی شده در جایگاه بالاتری قرار دارد و این در حالی است که تیم های ملی هندبال بانوان و آقایان ایران در موقع مقرر اقدام به ثبت نام اولیه کرده اند ، خواستار توضیحات بیشتر درخصوص عدم انتخاب تیم هندبال بانوان در این دوره از بازیها شد .

کد خبر 5518994

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری بازیهای کشورهای اسلامی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز دراگان اسکوچیچ باشگاه پرسپولیس وزنه برداری هندبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی بسکتبال هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم