Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکسنول جمهوری ترکیه در تبریز از ظرفیت های ویژه تبریز برای تبدیل شدن به قطب ارتباطی ایران و ترکیه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، چتین تانر امروز در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: شهرهای ترکیه و تبریز در زمینه های مختلف امکان همکاری دارند که مهم ترین زمینه اشتراکات تاریخی، فرهنگی و دینی است که مردمان دو کشور را به هم نزدیک‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پیش از این بین تبریز و شهرهای ترکیه از جمله ارزروم، استانبول و... قرارداد خواهرخواندگی امضا شده اما با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت های مشترک متوقف شد که امیدواریم در آینده شاهد احیای این فعالیت ها باشیم.

سفیر ترکیه با بیان اینکه در زمینه ورزش قدم های خوبی برای تبادل تجربیات برداشته شده، تصریح کرد: در زمینه سرمایه گذاری نیز ما منتظر ارائه ظرفیت های پروژه های تبریز هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری های هر دو طرف می توانند از طریق کنسولگری در ارتباط باشند و پروژه های زیرساختی مشخصی از جمله انبوه‌سازی، مترو و... اجرا کنند.

تانر با بیان اینکه تبریز می تواند قطب ارتباطی ایران و ترکیه باشد، تاکید کرد: ما دو کشور برادر باید ارتباط نزدیک‌تری باهم داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق