Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:39:45 GMT

نظارت بر پروژه‌های شهری قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۰۲۲۳

نظارت بر پروژه‌های شهری قزوین

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از استقرار نمایندگان سازمان بازرسی جهت نظارت بر پروژه‌های شهرداری خبر داد.

رضا کیماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین طی سال‌های اخیر توانسته طرح‌های موفقی را به‌رغم مشکلات مالی اجرایی کند و رفاه و رضایت شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی سه سال اخیر با وجود شیوع کرونا و رکود اقتصادی، شهرداری قزوین برنامه‌های خود و ارائه خدمات را متوقف نکرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سازمان عمران به عنوان رکن اساسی شهرداری در اجرای پروژه‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان، نقش مهمی در مدیریت شهری و رفاه شهروندان دارد؛ اجرای پروژه‌های موفق همانند نسیم شمال، جاده اسماعیل‌آباد، کمربندی شرکت نفت، اصلاح هندسی بعضی از خیابان‌ها و نهضت‌های آسفالت شبانه حاکی از تلاش شهرداری و سازمان عمران برای انجام تعهدات در چارچوب قانون است.

کیماسی تاکید کرد: پروژه‌های انجام شده با سرعت بسیار خوب و کیفیت مطلوب در حال اجرا است و تمام تلاش سازمان بر رعایت استانداردهای کمی و کیفی طرح‌ها و ارائه به شهروندان در موعد پیش‌بینی شده بوده است.

وی گفت: جهت نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از نظر کیفیت، هزینه‌ها و رعایت چارچوب‌های ایمنی و استاندارد در اجرای طرح‌های شهری، سازمان بازرسی برحسب وظیفه در این شهرداری مستقر شده است تا گزارش کامل در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های شهری به مسئولان ذیربط ارائه شود.

کد خبر 582988

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین طرح پروژه هاي عمراني پروژه های شهری طرح های شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری نظارت بر شهرداری نظارت بر پروژه هاي شهرداري برنامه هاي شهري ايمني شهري استاندارد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری قزوین سازمان عمران پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم