Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت:ساختمان پایانه مسافری فرودگاه شهدای ایلام ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وترمینال جدید این فرودگاه هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگاراجتماعی خبرگزاری برنا ایلام؛حمیدرضا سیدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید پایانه مسافربری بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام  در هفته دولتفرودگاه شهدای ایلام گفت: ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام هفته دولت بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:توسعه و تجهیز فرودگاه شهدای ایلام، محور توسعه سایر بخش‌های استان نظیر گردشگری، صنایع، حوزه نفت و گاز و درمان است که ما هم برنامه داریم به این فرودگاه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های ناوبری هوایی ایران از ترمینال در دست احداث فرودگاه ایلام اظهار داشت: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

استاندار ایلام نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه ۶۵ درصد زوار اربعین از مهران به کشور عراق تردد دارند گفت: ایجاد زیرساخت ها برای اجرای پروازهای بین المللی ضرورت دارد و خواستار افزایش پروازهای ایلام به تهران و بالعکس از فرودگاه شهدای ایلام شد.

بهرام نیا تاکید کرد: اربعین امسال در گرم‌ترین ماه سال برگزار می‌شود و با توجه به هجم بالای تردد از مرز مهران ،ترمینال فرودگاه شهدای ایلام می‌تواند در صورت بهره برداری به زائران عتبات عالیات خدمات خوبی ارائه دهد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از جابجایی بیش از 25 هزار مسافر در اردیبهشت ماه سالجاری از این فرودگاه خبر داد و گفت: روزانه چهار پرواز با ظرفیت ۶۰ درصد و با حدود ۵۰۰ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام جابجا می‌شود.

یگانه ادامه داد: همچنین هفته‌ای ۵۶ سورتی پرواز (۲۸ رفت و برگشت) از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.

در حال حاضر چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در زمینه جابجایی مسافر فرودگاه شهدای ایلام را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه ایلام ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام