Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:26:52 GMT

۴۸ نانوایی دامغان به کارت الکترونیکی هوشمند مجهز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۰۴۰۸

۴۸ نانوایی دامغان به کارت الکترونیکی هوشمند مجهز شد

ابراهیم بهجتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تجهیز ۴۸ واحد نانوایی شهری و روستایی در این شهرستان به کارت خوان هوشمند خبر داد و بیان کرد: این طرح ملی از صبح امروز دوشنبه و همزمان در استان سمنان در واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان دامغان اجرا شد که از این بین ۲۵ واحد نانوایی شهری و ۱۳ واحد روستایی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری تمامی واحدهای نانوایی‌های شهری و روستایی شهرستان دامغان مجهز به کارت خوان هوشمند خواهند شد و در تمامی واحدهای نانوایی نصب می‌شود، افزود: این کارت خوان‌ها دارای نرم افزاری جهت نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی هستند و با تحقق این مهم ضمن تنظیم ساعات کار نانوایی‌ها از تعطیلی خودسرانه این واحدها نیز جلوگیری می‌شود.

رئیس اتحادیه خبازان دامغان خاطرنشان کرد: مشخص شدن فروش نان؛ ساماندهی و به روز رسانی اطلاعات مالکان؛ فراهم شدن زمینه فروش نان وزنی و جلوگیری از کم فروشی و در نهایت هوشمند کردن توزیع نان از مهمترین مزایای نصب کارت خوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها است.

بهجتی با بیان اینکه نان یارانه‌ای هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی برای مصرف کننده به وجود نخواهد آورد و هرگونه افزایش قیمت نان به بهانه استفاده از کارت خوان یارانه‌ای ممنوع است، گفت: در دامغان ۸۹ واحد نانوایی شهری و روستایی وجود دارد که از این تعداد ۴۸ واحد نانوایی شهری و مابقی در روستاها قرار دارند.

کد خبر 5519115

منبع: مهر

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها نانوایی کالابرگ الکترونیک کارت خوان الکترونیکی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا اردبیل کشاورزی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه واحد نانوایی شهری شهری و روستایی کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود