Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس در بازرسی از 2دستگاه کامیون 60،000 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس  ، گفت : مأموران پاسگاه انتظامی ایسین در راستای مقابله با قاچاق کالا و سوخت  طرح ضربتی پاکسازی نقاط و محلات آلوده به قاچاق را در سطح حوزه استحفاظی اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "تیمور دولتیاری" ، افزود: مأموران در اجرای این طرح با گشت زنی های پنهان و آشکار هدفمند در حوزه استحفاظی به دودستگاه کامیون تانکر در حال تخلیه سوخت در بشکه و مخازن برخورد و بلافاصله وارد عمل شده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با رها کردن خورها و استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

دولتیاری ادامه داد  : با بررسی صورت گرفته مشخص شد هر دو کامیون که دارای پلمپ گمرک بودند رانندگان با ترفند خاصی بدون فک پلمپ با باز کردن دریچه تانکر اقدام به تخلیه سوخت می کردندکه در بازرسی از خودرو ها جمعا 60هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف وضبط و در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرعباس توقیف سوخت قاچاق برنا هرمزگان 2 کامیون لیتر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین