Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کارگر معدن پیمانکار را به قتل رساند

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری فردی خبر داد که پیمانکار خود را از بالای کوه معدن به پائین پرتاب و منجر به قتل او شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از معادن سنگ در شهرستان نی‌ریز، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از کارگران به علت اختلاف شخصی با پیمانکار درگیر و وی را از بالای کوه معدن به پائین انداخته که به دلیل شدت جراحات وارده منجر به مرگ او شده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله از صحنه متواری و خود را در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان مخفی کرده بود، گفت: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

شلیک گلوله و پایان زندگی مشترک

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: مرد ۴۶ ساله به علت کنترل نکردن خشم با شلیک گلوله همسر خود را به قتل رساند.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر ۴۲ ساله خود که در حال طلاق بوده‌اند درگیر و با یک قبضه کلت کمری او را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: قاتل ۴۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با شلیک یک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که ماموران سریعا اووی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه قاتل در بیمارستان بستری و حال عمومی او رضایت‌بخش است، گفت: در صحنه درگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در هنگام بروز مشکلات خانوادگی موضوع را از طریق مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند و به جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری فردی و اجتماعی را در خود تقویت کنند.

در حال تکمیل...

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل حوادث و انتظامی قتل فرمانده انتظامی یک گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله

بیش از یک قرن پس از برخورد کشتی تایتانیک به کوه یخ قاتل خود، این کشتی هنوز نمادی از نوآوری، غرور و تراژدی بشر است. این هفته، خانه حراج هِنری آلدریج در دیوایزِز، ویلتشایر، عکس سیاه و سفید بسیار کمیابی از یک کوه یخی که برخی معتقدند همان کوه یخی است که کشتی تایتانیک را غرق کرد، به قیمت ۱۷۵۰۰ پوند (حدود ۲۲۰۰۰ دلار) فروخت.

به گزارش فرادید، کشتی تایتانیک روز ۱۴ آوریل ۱۹۱۲ با کوه یخ برخورد کرد، برخوردی که منجر به کشته شدن حدود ۱۵۲۲ نفر از ۲۲۴۰ مسافر و خدمه کشتی شد. چند روز پس از غرق شدن این کشتی اقیانوس‌پیما، یک کشتی بازیابی و جستجو به نام سی. اِی مَک‌کِی- بِنِت برای جمع‌آوری اجساد راهی اقیانوس شد. در طول این ماموریت، یکی از مسافران از یک کوه یخ عکس گرفت.

جان آر. اِسنو جونیور در این کشتی بود که شرکت خانوادگی او بزرگترین شرکت در نُوا اِسکوشیا بود. اسنو نقش بزرگی در رصد تلاش‌های بازیابی پس از فاجعه تایتانیک داشت.

جویندگان حاضر در کشتی سی. اس‌مَکِی‌بنت، ۳۰۶ جسد را پیدا کردند، اما کشتی فقط ۱۰۰ تابوت حمل می‌کرد. مردان اِسنو ۱۰۰ جسد را در تابوت‌ها گذاشتند و ۹۰ جسد دیگر را در مواد دیگر پیچیدند. برای ۱۱۶ جسد باقیمانده نیز دفن دریایی انجام شد.

به گفته وِریتی بابز از آرتنِت، یک فروشنده خانه حراج آلدریج، عکس پنج در سه اینچی کوه یخ را از خانواده اِسنو در دهه ۱۹۹۰ گرفت. بنابراین، این احتمال وجود دارد که اِسنو این عکس را خودش گرفته باشد.

این عکس در بخشی از حراج «تایتانیک، ستاره سفید و یادبود حمل و نقل» خانه حراج آلدریج در ۲۷ آوریل فروخته شد. خانه حراج این عکس را بسیار کمیاب توصیف کرد و فروش آن نیز فراتر از انتظارات بود و تخمین پایین یعنی ۴۰۰۰ پوند (حدود ۵۰۰۰ دلار) را چهار برابر کرد.

اَندرو آلدریج، مسئول حراج می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت بگوید این همان کوه یخی است که کشتی تایتانیک را غرق کرده! اما چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که پس از کشتی نجات کارپاتیا، مَکِی‌بِنِت یکی از نخستین کشتی‌هایی بود که به محل غرق‌شدگی رسید و کسی که سوار بر کشتی بوده تصمیم گرفته از این کوه یخ عکس بگیرد.

چارلز هاس، رئیس انجمن بین‌المللی تایتانیک می‌گوید: «تایتانیک احتمالاً پس از کشتی نوح، معروف‌ترین کشتی تاریخ است. داستان تایتانیک ۱۱۲ سال به طول انجامیده است. عده‌ای هستند که می‌گویند، کشتی غرق شد، دست از آن بردارید! اما این کشتی آنقدر داستان‌های شورانگیز دارد که نسل‌های جوان هنوز مجذوب آن هستند.»

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس