Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: المپیادهای ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان، باید زمینه و بستر فرهنگ پهلوانی و رفتار و منش اخلاقی را نیز در میان دانشجویان جاری کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، گردهمایی مدیران تربیت بدنی، شاهد و ایثارگر و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور  با حضور هاشم داداش‌‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، معاون امور دانشجویان داخل، معاون بورس و امور دانشجویان خارج  و مدیرکل تربیت بدنی سازمان و نیز معاونان دانشجویی دانشگاه‌های میزبان برگزاری المپیاد  در تبریز، شهرکرد، اصفهان و مازندران، مدیران تربیت بدنی، مدیران شاهد و ایثارگر و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور صبح امروز از سوی سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه تهران برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش‌پور در این گردهمایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید چمران و نقش الگویی آن شهید والامقام برای دانشجویان، گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشجویان و مراکز آموزشی به مدت دو سال باعث مشکلات جسمی_حرکتی در میان دانشجویان به ویژه دختران شد و نیاز بود بسرعت در رفع این مشکل گام برداریم.

معاون وزیر علوم ادامه داد: با کاهش کرونا و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، چهار المپیاد ورزشی برای تابستان سال جاری تعریف کردیم تا بتواند موجی در سطح دانشگاه‌های کشور ایجاد کند و مشکلات پدید آماده ناشی از تعطیلات کرونایی را جبران نموده و توجه به ورزش بصورت عام و مسابقات ورزشی همگانی و قهرمانی بطور خاص مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

داداش‌پور با اشاره به سیاست‌های سازمان امور دانشجویان در موضوع سلامت جسم و روان، اظهار داشت: وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان در کنار موضوع آموزش، سلامت جسم و روان دانشجویان را نیز از اولویت‌های اساسی و ضروری خود می‌داند و در همین راستا علاوه بر برگزاری چهار المپیاد ورزشی در سراسر کشور، جشنواره سلامت را نیز  برای نخستین بار کلید زده است، به طوری که اکنون این جشنواره در بازه زمانی 6 ماهه در مراکز آموزش عالی آغاز شده است و مراسم اختتامیه آن در فصل پاییز و متمرکز برگزار خواهد شد و ما این اقدامات را برای نشاط و شادابی دانشجویان، با قوت و قدرت و  مستمر ادامه می‌دهیم.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه بیش از یک هزار دانشجوی بین‌الملل در مراکز  آموزشی کشور حضور دارند، یادآور شد: امسال برای نخستین‌بار المپیاد دانشجویان بین‌الملل را تعریف کرده‌ایم که در شهریور ماه و به میزبانی دانشگاه مازندران و با حضور دانشجویان بین‌الملل از ملیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود همه دانشگاه‌ها در برگزاری پرشکوه همه المپیادها، بویژه المپیاد بین الملل، همیاری و همکاری لازم را به عمل آورند تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در عرصه بین المللی باشیم.

داداش‌پور افزود: بی‌شک برگزاری موفق و انعکاس آثار مثبت آن در سطح ملی و بین المللی، در جذب دانشجویان بین‌الملل موثر است و ما در دولت سیزدهم به دنبال جذب حداکثری دانشجویان از کشورهای مختلف هستیم.

معاون وزیر علوم در پایان از همه دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های میزبان به دلیل همکاری و حضور پررنگ در برنامه‌هایی که سازمان تدارک دیده شده، قدردانی نمود و افزود: دولت سیزدهم در دهه پنجم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دنبال تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مغفول مانده، است و با عزمی استوار و کار شبانه‌روزی و حضور در میان مردم کار را دنبال می‌کند و ما هم به طبع اراده دولت، این حرکت جهادی  را در سازمان دانشجویان دنبال می‌کنیم و در این راستا از هر فرصتی برای جبران کم‌کاری‌ها و تحقق منویات رهبری در عرصه دانشگاهی استفاده می‌کنیم و انتظار  داریم همکاران ما در صف نیز همراه با نیروهای ستادی در این مسیر گام‌های محکمی بردارند تا همه ما موجبات خشنودی خدا و رضایت مردم را فراهم آوریم.

بشیریان: بهترین نفرات به مسابقات بین‌المللی دانشجویان اعزام خواهند شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش سازمان امور دانشجویان معاون وزیر علوم دانشگاه ها بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد

امتداد- طی مراسمی با حضور اعضای هیات عامل، معاونان، مدیران ارشد بانک ملی ایران، مقامات و مسئولان استانی و کارکنان ستادی اداره امور شعب استان گلستان، آیین تکریم و معارفه سیدحسین حسینی قمی نژاد رئیس جدید اداره امور شعب گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به شکل گیری بانک ملی به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور بر اساس عزم و اراده مردم و ایفای نقش چشمگیر در توسعه اقتصادی کشور و مشارکت در اجرای طرح های کلان زیربنایی و روبنایی کشور، بر استمرار بیش از پیش این نقش آفرینی و همراهی با سیاست های پولی و اقتصادی حاکمیت و دولت با لحاظ نمودن و رعایت اصول و منطق بانکداری تاکید کرد.

وی گفت: در سال گذشته همسو با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی بانک ملی ایران و تحقق ۱۲۵ درصدی در انجام تکالیف دولتی و حاکمیتی ، تکمیل هزاران واحد نیمه تمام صنعتی ، ارتقاء بخش بانکداری بین الملل ، توسعه و ایجاد واحدهای صرافی ملی در ۱۲ استان کشور ، با اجرای طرح عیار ملی و پایش و نظارت مستمر آن در سطوح مختلف بانک با همت و تلاش همکاران موفق به کسب جایگاه نخست منابع در شبکه بانکی کشور شده ایم. 

در پایان این سفر مدیران ارشد بانک  از شعب نوکنده و گزبندرگز استان گلستان بازدید و با همکاران دیدار و گفت و گو کردند.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالقوه استان گلستان در بخش کشاورزی و صنعت افزود : بانک ملی ایران بر اساس آمایش و ظرفیت سنجی منطقه ای ، حمایت از واحدهای تولیدی اشتغالزا با اولویت طرح های دانش بنیان ، صادرات محور  و همچنین تامین نیازهای اساسی مردم از طریق توجه ویژه به بخش کشاورزی به عنوان محور توسعه استان و صنایع تبدیلی مرتبط با این بخش را در دستور کار خود دارد.

در ادامه این مراسم حسن کاظمی عضو هیات عامل بانک ملی ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) تحت عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم ، از عزم جدی ، هدف گذاری و برنامه ریزی بانک ملی ایران جهت تحقق منویات معظم له جهت نیل به رشد و توسعه اقتصادی مطلوب خبر داد.

معاون منابع انسانی بانک ضمن یادآوری رسالت وجودی بانک ملی ایران به عنوان یک بانک ملی و مردمی در حمایت از رونق اقتصادی ، تولید، اشتغال و معیشت مردم به عنوان اولویت های یک دهه اخیر کشور و نیز تعامل مناسب و بالای این بانک با مدیران دستگاه های اجرایی و دیگر مسئولان استانی بویژه بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی در استان ، بر ضرورت توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای کارآمد و کارکنان ساعی و توانمند به عنوان سرمایه های داخلی و اصلی بانک تاکید و هم افزایی ، حمایت و تشریک مساعی همه مسئولان استانی در وصول مطالبات غیر جاری و بازگشت منابع به چرخه تولید و اشتغال را خواستار شد.

در بخش دیگری از این مراسم حاجی گلدی کُر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با اشاره به محرومیت استان گلستان به رغم برخورداری از مواهب طبیعی و خدادادی و داشتن ظرفیت‌های ممتاز، بر لزوم اجرای آمایش منطقه ای و تقویت مزیت های برتر استان تاکید کرد.

وی همچنین از تعامل و همکاری چشمگیر و مثال زدنی بانک ملی با مسئولین اجرایی و اقتصادی استان در حمایت از واحدهای تولیدی و ایفای نقش فعال در بخش های مختلف اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در بخشی از این مراسم حسین قدیر رئیس سابق اداره امورشعب استان گلستان گزارشی از وضعیت عملکردی این اداره در دو بخش پرداخت تسهیلات تکلیفی و مسئولیت های اجتماعی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با قدردانی از زحمات و تلاش رئیس سابق اداره امورشعب استان گلستان، حکم رئیس جدید این اداره را به سیدحسین حسینی قمی نژاد، اعطاء کرد.

رئیس اداره امورشعب استان گلستان با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران با بیان برنامه های خود ، بر لزوم رعایت چهار اصل حق و عدالت ، صداقت ، مدیریت مشارکتی و رضایت مندی عمومی تاکید و اظهار امیدواری کرد با همکاری ، همسویی و مسئولیت پذیری تمامی کارکنان ، همسو با ارائه خدمات به هم استانی های عزیز در بخش های مختلف و همراهی با سیاست های اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، گام های بلندی را جهت نیل به اهداف تعیین شده از سوی سازمان ، برداریم. 

در پایان این سفر مدیران ارشد بانک از شعب نوکنده و گزبندرگز استان گلستان بازدید و با همکاران این شعب دیدار و گفت و گو کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین