Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:33:36 GMT

چگونه فیلم مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنیم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۰۶۵۵

چگونه فیلم مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فیلمنو یک سرویس مدیا استریمینگ پیشرفته است که با قابلیت چند رسانه ای صوت و تصویر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر فایلی را از هر زمان و در هر لحظه تماشا کنید بدون اینکه همه یا بخشی از آن دانلود شود.

هر روز بر سرویس های استریم در حال پیشرفت چشمگیری هستند به گونه ای که امروزه شما یک تلویزیون جیبی آنلاین بدون هیچ آنتن و تجهیزات خاص را می توانید داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنو یکی از این سرویس های به روز و جدید است که حالت multi-media مدیا دارد و صدا، تصویر را هر زمانی که درخواست کنید می توانید ببینید. موشکافانه تر بخواهیم بگویم، سیستم مدیا استریمینگ نیازی به دانلود فایل بصورت کامل و ذخیره در حافظه برای تماشا ندارد، بلکه در لحظه شروع و پخش می شود و تا انتها می توانید مدت زمان را از میزبان تقاضا کنید.

در این شیوه داده های ذخیره شده در سرور به صورت مداوم به سیستم کاربر ارسال می گردد در حین اولین بسته ارسالی کاربر می تواند آن را ببینید و بشنود. دیگر نیاز نیست تا انتها منتظر دانلود و در نهایت ذخیره باشید، این یعنی صرفه جویی در زمان و حافظه که آینده نوین را در سرویس های مرتبط با VOD رقم زده است. در این نوع تکنیک دیتا از همان نقطه و جایی که درخواست کرده اید به شما ارائه می شود و هزینه اضافه ای بابت مازاد آن نمی پردازید و این یک مزیت برجسته برای سرویس Streaming فیلمنو محسوب می شود.

شیوه اجرای درخواست های استریمینگ فیلمنو

زمانی که کاربر ویدئوی را در محیط رسانه فیلمنو باز می کند، سرویس استریم فعال است و به صورت منظم و پی در پی انتقال داده ها را شروع می کند و سرور تا جایی که بیننده بخواهد به کارش بدون هیچ نقض و خطایی ادامه میدهد. در این میان Buffer نقش یک لودر یا بازکننده را ایفا خواهد کرد و محسابه میزان و حجم انتقال داده از سرور به رایانه کاربر بر عهده بافر خواهد بود. در واقع خط سفیدی که هنگام پلی کردن یک فیلم به جلو حرکت می کند و جلوتر از زمان فیلم در جریان است بافری است که در حال پر کردن داده هاست، هروقت میزان دریافت در حدی باشد که کاربر قطع وصلی نداشته باشد این یعنی Play خودکار فیلم و تماشا بدون هیچ گیر زدنی..! در اجرای پلتفرم فیلمنو نیز به یک موضوع مهم که پخش بدون متوقف شدن های متوالی است توجه ویژه شده به گونه ای سرعت اینترنت کاربر دقیق برآورد شده و متناسب با آن کیفیت تنظیم می شود این تکنیک باعث شده تا بافر با سرعت بسیار زیاد انجام شده و بافر در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از تایم اصلی فیلم مثلا ۲ ساعته جلوتر باشد. در چنین شرایطی حتی اگر اینترنت شما قطع شود یا مشکلی رخ دهد تا ۳۰ دقیقه بدون هیچ خطایی فیلم مورد نظر را دریافت می کنید.

چه آثاری در فیلمنو به صورت استریم می توانیم تماشا کنیم؟

دسته بندی های زیادی در فیلمنو قرار دارد که از آنها به فیلم های محبوب، فیلم های برتر، انیمیشن، سریال، مستند و انیمیشن می توانیم نام ببریم. انیمیشن های سریالی نظیر آرکان، حمله به تایتان ها نیز در این سرویس قرار دارند و قابلیت ذخیره علمکرد شما را دارند. فرض می گیریم شما قسمت چهارم یک انیمیشن را تا دقیقه ۲۳ و ثانیه ۱۰ دیده باشید، بعد به یکباره صفحه را بسته باشید. نگران نباشید تا هر ثانیه ای از فایل مورد نظر که دیده باشید ذخیره شده و بعد از ورود به بخش کاربری و سوابق میتوانید ببینید چه کردید و تا کجا را دیده اید و از آن لحظه به ادامه آن قسمت مشغول شوید. همچنین سوابق دیگرتان مانند فیلم های مشاهده شده یا موجود در لیست مورد علاقه نیز محفوظ خواهند ماند. فیلم، سریال و هر عنوان صوتی یا تصویری را به طور کلی در این رسانه قادریم با بهترین کیفیت ها تماشا کنیم.

برای بهره مندی از امکانات و تماشا بدون خرید اشتراک چیکار کنیم؟

این سرویس بی نظیر تا مدت ها رایگان خواهد بود و نیازی به خرید اشتراک برای تماشا ندارید. کافیست "فیلمنو" را در موتور جستجوگر بیابید یا آدرس filmeno.net را وارد کنید تا صفحه اصلی این رسانه را ببینید، به قسمت ورود و سپس عضویت بروید و با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید به همین راحتی به سایت ورود می کنید و خواهید دید بدون خرید اکانت همه ی آثار برای شما قابل تماشا هستند. همچنین قسمت نظرات، لایک ها و دیسلایک های سایت نیز در این رسانه فعال است که می توانید مشارکت خود را جهت بهبود عناوین انجام دهید، ماحصل آن نمایش لیستی از محبوب ترین ها بر اساس رای کاربران است که کمک شایانی به واقعی تر بودن لیست و یافتن اثری مناسب شماست. همینک به بخش های مختلف سایت سرکشی کنید یا به یک ژانر مانند فیلم مستند رجوع نمایید و یک عنوان را کلیک کنید، در صفحه باز شده روی پخش آنلاین بزنید تا سینماخانه مجهز شما نمایش داده شود و از لذت ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5519125

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش آنلاین کسب و کارهای اینترنتی فیلم سینمایی بازار تهران قیمت خودرو کسب و کار قیمت گوشت قیمت مرغ قیمت میوه بازار خودرو قیمت ماهی قیمت برنج ساختمان سازی تولید داخلی گوشت قرمز ماهی تبلیغات بدون هیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر