Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@02:25:47 GMT

کار انتقال مهاجم تیم ملی به هال سیتی تمام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۰۹۲۴

به نظر می رسد کار انتقال اللهیار صیادمنش به هال سیتی تمام شده است

رسانه انگلیسی از انتقال دائمی مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه به هال سیتی خبر داد.

به گزارش طرفداری، سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات باشگاه هال سیتی پرداخت و از چهارمین خرید فصل این تیم رونمایی کرد.

این رسانه انگلیسی توبیاس فیگویردو مدافع ناتینگهام فارست را چهارمین خرید تابستانی هال سیتی نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان جزو بازیکنان تازه خرید شده از سوی باشگاه هال سیتی حضور داشت.

این رسانه انگلیسی کار انتقال صیادمنش از فنرباغچه به هال سیتی را تمام شده دانست که طی ساعات آینده از انتقال دائمی بازیکن ایرانی به هال سیتی رونمایی خواهد شد.

صیادمنش نیم فصل دوم برای مدت 6 ماه از فنرباغچه به هال سیتی ملحق شد. عملکرد خوب بازیکن ملی پوش ایرانی در مدت کوتاه باعث شد تا مدیران باشگاه انگلیسی تصمیم به خرید دائمی این بازیکن بگیرند.

طبق گزارش های رسیده هال سیتی مبلغ 2.2 میلیون یورو به فنرباغچه بابت خرید دائمی صیادمنش پرداخت کرده است که 20 درصد سود حاصل از این انتقال به باشگاه اول صیادمنش یعنی استقلال می رسد.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است عزم راسخ منچستریونایتد برای توافق در مورد فرنکی دی یونگ در هفته جاری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری رفتنی شد واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504