Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بنگر مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان نباید مثل فصل گذشته وارد حاشیه شوند. - اخبار ورزشی -

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره روند یارگیری پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس خیلی زود کارش را شروع کرد و این یک فاکتور مهم محسوب می‌شود. از طرفی بازیکنان خوبی هم تا به حال به تیم اضافه شدند، ولی فکر می‌کنم در خطوط هافبک و حمله تیم همچنان به بازیکنان نیاز داشته باشد، خصوصاً در خط حمله که باید یک یا دو مهاجم سطح بالا به تیم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان که همه چیز خوب پیش رفته است و امیدوارم تیم پرقدرتی برای فصل بعد بسته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند فصل آینده قهرمان شود؟»، خاطر نشان کرد: پرسپولیس هر سال مدعی جدی قهرمانی است و فصل گذشته هم می‌توانست قهرمان شود. متأسفانه پرسپولیس فصل قبل خیلی وارد حاشیه شد و همین موضوع به تیم ضربه زد. پرسپولیس نباید مثل فصل گذشته اسیر حاشیه شود. یک تیم حتی با داشتن بهترین بازیکنان و کادر فنی، اگر حاشیه داشته باشد قطعاً موفق نخواهد شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم سیدجلال حسینی در این تیم و اینکه می‌گویند وی قرار است به‌عنوان مربی کارش را در سرخپوشان دنبال کند، تصریح کرد: سیدجلال در دوران بازیگری نشان داد که وزنه تأثیرگذاری است و قطعاً در مربیگری هم می‌تواند موفق باشد. اینکه سیدجلال چه تصمیمی خواهد گرفت بر عهده خودش است، ولی اعتقادم این است هر اتفاقی رخ می‌دهد باید شأن این بازیکن در پرسپولیس حفظ شود.

پرسپولیسی‌ها پیشنهاد آخر را به صادقی دادند/ در انتظار پاسخ نهایی هافبک ملی‌پوش گل‌گهرچالش سنی در خریدهای جدید پرسپولیس؛ نام‌های بزرگ با میانگین سنی بالا!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد

فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

 احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون، اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز ۱۲ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد