Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان تبلیغات حمایت از فعالیت‌های مردمی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است و در این خصوص برنامه ریزی های قابل توجهی انجام شده است که با استفاده از پتانسیل‌های مردمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به جامعه مذهبی استان کرمان گفت: در این راستا طرح و برنامه‌های ویژه ای در دستور کار قرار دارد و هدف اصلی ما تبلیغ مسائل دینی در بستر فعالیت‌های مردمی است در واقع اجرا این مهم با مردم و به خصوص جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حقانی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها ما فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با محوریت مساجد است و طبق فرمایشان رهبر معظم انقلاب مساجد باید به مرکز فعالیت‌های اجتماعی تبدیل شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: باید به این نکته اشاره کرد که در مساجد نیز امامان مساجد مردم در کنار هم قرار می‌گیرند و از پتانسیل‌های مردمی استفاده می‌شود، در زمان شیوع کرونا حرکت‌های مردمی افزایش یافت و نشان داد که مردم چه نقش مؤثر و قابل توجهی دارند.

وی گفت: در حوزه مدارس صدرا نیز ۴۶۰ دانش آموز در ۱۲ مدرسه در حال آموزش با محرومیت مسائل فرهنگی و مذهبی هستند که در سال گذشته در ریگان و زرند مدارس جدیدی تأسیس شد و سیاست ما گسترش تأثیر گذاری و ارتقا سطح آموزش‌ها در این مدارس است.

وی همچنین از اعزام ۶ هزار مبلغ به مناطق مختلف استان کرمان خبر داد و افزود: این افراد در زمینه مسائل تبلیغی و جهادی فعال بودند.

وی به فعالیت‌های قرآنی با محرومیت فعالیت در خانواده‌ها اشاره کرد و بیان کرد: در زمینه رسانه نیز دغدغه ما تبیین مسائل فرهنگی و مذهبی به جامعه هدف است که در این خصوص تولید محتوا در فضای مجازی در دستور کار است که محور این فعالیت‌ها نیز با مبلغان بوده است.

وی همچنین از آموزش دو هزار راوی مکتب سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: این اقدام در سال گذشته انجام شده که شامل هزار نفر از استان کرمان و هزار نفر از خارج از استان می‌شود و در سال جاری نیز این اقدام از مرداد ماه شروع می‌شود.

کد خبر 5519220

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان غلامحسین حقانی تبلیغات بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل کشاورزی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه استان کرمان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی