Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@07:01:28 GMT

افتتاح اولین زمین ورزش های ساحلی لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۸۳۴

افتتاح اولین زمین ورزش های ساحلی لرستان

اولین زمین ورزش های ساحلی لرستان در اردوگاه فرهنگی ، تربیتی آیت اله کمالوند خرم آبادافتتاح شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  در مراسمی امروز دوشنبه 30 خرداد ماه با حضور جمعی از فرهنگیان و ورزشکاران در اردوگاه فرهنگی ، تربیتی آیت اله کمالوند خرم آباد اولین زمین ورزش های ساحلی در استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در مراسم بهره برداری از این زمین ساحلی گفت : در قالب طرح سراسری سردار شهید قاسم سلیمانی 44 فضای ورزشی  در آموزش و پرورش را باید بهینه سازی و متناسب سازی کنیم که این زمین ساحلی  اولین پروژه ای  بود که با همکاری  و هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

امین جمشیدی با بیان اینکه 2 زمین ساحلی دیگر در خرم آباد و معمولان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید افزود: هزینه احداث هر زمین ساحلی بیش از 150 میلیون تومان است که پس ازافتتاح در اختیار دانش آموزان و ورزشکاران رشته های هندبال ساحلی ، فوتبال ساحلی ، والیبال دو نفره ، کشتی ساحلی  و ... قرار خواهد گرفت.

وی به اعتبار 11 میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش  برای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت :  تا پایان سال 1401 بایستی 33 زمین چمن مصنوعی ،5 سالن  سقف بلند و 6 زمین ساحلی در استان تکمیل و به بهره برداری برسد که لازمه این مهم همکاری سایر دستگاه های اجرایی  و خیران را می طلبد، زیرا برای ایجاد هر یک از این فضاها فقط یک سوم اعتبار از سوی وزارت تامین شده و مابقی آن  باید از اعتبارات استانی و خیران نیک اندیش تامین شود.

جمشیدی به استعدادهای ناب استان در رشته های ورزشی ساحلی اشاره کرد و گفت : پرهام ایمانی دانش آموز و دروازه بان لرستانی  تیم ملی هندبال ساحلی  با درخشش در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان  به همراه  تیم ملی کشورمان به مقام سوم دست یافت که این نشان از استعدادهای نهفته در لرستان دارد که بدون زمین ساحلی در سطح جهان می درخشند و  امیدواریم با همکاری همگان و تکمیل سایرفضاهای ورزشی شاهد درخشش جوانان این دیار در سطح جهانی و المپیک باشیم .

گفتنی است در حاشیه این مراسم تعدادی از دانش اموزان هندبالیست استان توانایی و استعداد خود را به نمایش گذاشتند .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش افتتاح زمین ساحلی آموزش و پرورش آموزش و پرورش بهره برداری زمین ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس