Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین‌المللی پارالمپیک از اولین حضور بانوان پاراوزنه بردار ایرانی تمجید کرد

کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار مطلبی به تاریخ سازی بانوان پاراوزنه بردار ایرانی در مسابقات آسیا- اقیانوسیه پرداخت.

به گزارش طرفداری، در این مطلب آمده است:

” سمانه هدی آق قله اولین خانم ایرانی است که در مسابقات قهرمانی پارا وزنه برداری شرکت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور وی در این مسابقات نمونه بارزی از مزایای برنامه“ She Can Lift” است که از سوی پارا وزنه برداری جهانی آغاز شده .

این برنامه مفهوم حضور خانم ها در کلیه ابعاد ورزشی را متعالی می نماید و این امکان را فراهم می‌کند تا خانم ها فارغ از کشور محل سکونت خود به فعالیت در این رشته ورزشی ترغیب شوند. این پویش، موفق به کسب جایزه IPC بدلیل نقش آن در ایجاد برابری جنسیتی شده است.“

علاوه بر هدی آق قله که اولین نماینده ایران در بخش بانوان این مسابقات بود، زینب یعقوبی و فاطمه انصاری نیز در این مسابقات شرکت کردند و اولین حضور بانوان ایرانی را در این رشته را به نام خود ثبت نمودند.

رقابت های قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کره جنوبی از ۲۴ تا ۳۰ خرداد برگزار شد.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است عزم راسخ منچستریونایتد برای توافق در مورد فرنکی دی یونگ در هفته جاری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری رفتنی شد واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس