Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جریان بازدید جمعی از مدیران نهادهای انقلابی از منطقه ویژه اقتصادی سرخس، اظهار کرد: سرخس یکی از شهرهایی است که بخش اعظم آن از موقوفات حضرت رضا(علیه السلام) است و به تعبیری این شهر به نام شهر امام رضا(علیه السلام) شناخته می‌شود و ما به عنوان خادمان حضرت، خود را مکلف به خدمت‌رسانی بیشتر در این شهر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمایه‌گذاری ویژه در سرخس برای ایجاد تمامی زیرساخت‌ها

رحمتی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس یکی از ظرفیت‌های بزرگ در این حوزه است و سعی کردیم با تکمیل تمامی زیرساخت‌های لازم در عرصه‌های ریلی، جاده‌ای، ‌هوایی و تأسیساتی در ادامه تلاش‌های دو دهه گذشته، ظرفیت‌های این منطقه را فعال و شکوفایی اقتصادی آن را دنبال کنیم.

وی گفت: این نهاد موقوفاتی تاکنون به نرخ روز بیش از چندین هزار میلیارد تومان برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی سرخس سرمایه‌گذاری کرده است و تمامی شرایط برای تحول اساسی و پیشرفت معنی‌دار فراهم شده که می‌توان با افزایش میزان سرمایه‌گذاری و مشارکت نهادهای انقلابی کشور، این دستاوردها را گسترش داد و قطعاً امیدواریم این حضور مهم و پربرکت رؤسای نهادهای انقلابی نقطه عطفی برای تحول و توسعه در این شهرستان باشد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تصویب تبدیل منطقه ویژه اقصادی سرخس به منطقه آزاد افزود: ارتقای منطقه ویژه به منطقه آزاد مهم‌ترین وسیله و نزدیک‌ترین مسیر برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و احیاء ظرفیت‌های این منطقه است و امیدواریم مجلس محترم نیز در اقدامی اثربخش و در حداقل زمان ممکن با تصویب لایحه دولت، هدیه بزرگی را به مردم این منطقه اعطا کند، چراکه این مهم حداقل باید دو دهه قبل اتفاق می‌افتاد تا به‌وسیله تولیدات این منطقه، ارتباطات لازم با کشورهای همسایه برای برقراری تبادلات اقتصادی برای رونق شهر و منطقه به نفع مردم صورت می‌گرفت که این غفلت موجب خسارت قابل توجهی بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرخس نهادهای انقلابی منطقه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد