Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوشی‌های موبایل نسل جدید، برای کاربران نقش مهمی دارند؛ چرا که بیشتر اطلاعات هر شخص در گوشی او ذخیره می‌باشد... - اخبار بازار -

گوشی‌های موبایل نسل جدید، برای کاربران نقش مهمی دارند؛ چرا که بیشتر اطلاعات هر شخص در گوشی او ذخیره می‌باشد و در هر جایی همراه او می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد با گوشی موبایل خود کار می‌کنند و به گونه ای برای آنان درآمدزایی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات پیش می آید که گوشی موبایل شما هنگام شارژ شدن مانند گذشته نمی باشد و دیرتر از همیشه شارژ می‌شود. در این لحظه آیا راه حلی برای رفع مشکل خود دارید؟ اگر این مطلب را مطالعه کنید در ادامه به شما اقداماتی جهت رفع شدن این مشکل پیشنهاد خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

گوشی های موبایل به همراه تخفیف های ویژه مبیت را ببینید : قیمت گوشی

1. از شارژرهای فیک و غیر اصلی استفاده نکنید

اگر آداپتور شارژر خود را عوض کنید، ممکن است در فرایند شارژ کردن با مشکل روبرو شوید و گوشی شما دیرتر شارژ شود. اگر از شارژهای دیگر گوشی‌ها یا یک شارژر جدیدی که تازه خریداری کردید، استفاده کنید، گوشی موبایل شما دیرتر شارژ خواهد شد.

دلیل این مسئله پیش آمده، تغییر آداپتور شارژر شما است که میزان ولتاژ خروجی آن نسبت به شارژر موبایل شما کم‌تر است. پس سعی کنید همواره شارژر اصلی گوشی موبایل خود را به همراه داشته باشید تا مجبور نشوید از شارژرهای دیگر با ولتاژ کمتر استفاده کنید.

2. از سالم بودن کابل USB شارژر خود اطمینان حاصل کنید

 

اگر با آداپتور فابریک گوشی خود، موبایلتان را شارژ کنید و باز هم شاهد کاهش سرعت شارژ شدن گوشی خود باشید، احتملا مشکل از کابل شارژر شما می‌باشد. در این صورت ممکن است کابل شما دچار پارگی شده باشد. در این مورد باید حتما کابل خود را تعویض کنید. برای خرید لوازم جانبی موبایل به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

3. از تمیز بودن درگاه شارژ گوشی خود مطمئن شوید

اگر شما گوشی موبایل خود را در جیب شلوار یا کیف خود می‌گذارید و با خود به محل کارتان می برید، احتمال دارد مشکل دیر شارژ شدن گوشی موبایل شما پر بودن درگاه شارژ گوشیتان باشد.

اگر با این مسئله روبرو هستید، این اقدام را انجام دهید. می‌توانید با یک جسم تیز مانند سوزن گوشی خود یا سوزن معمولی و یا خلال دندان درگاه شارژ گوشی خود را تمیز کنید تا مشکل برطرف شود.

4. برنامه های فعال گوشی خود را ببندید

اگر برنامه های باز و پر مصرف در موبایل خود دارید که همچنان در حال فعالیت هستند، می‌تواند روی سرعت شارز شدن گوشی شما تاثیر منفی بگذارد و آن را کاهش دهد. برای حل این مسئله پیشنهاد می کنیم که همیشه آخرین آپدیت برنامه ها را نصب کنید و اجازه ندهید ک برنامه های پر مصرف در گوشی موبایل شما باشد.

این کار حتی در افزایش طول عمر باتری گوشی شما موثر می‌باشد. شما می‌توانید به قسمت تنطیمات گوشی خود و سپس قسمت باتری رفته و تمام برنامه هایی را مصرف بالایی دارند و شارز گوشی شما را هدر می‌دهند یافته و آن ها را ببندید.

5. از سالم بودن باتری گوشی موبایل خود مطمئن شوید

 

گوشی های نسل جدید اغلب دارای باتری های لیتیومی می‌باشند که دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند. با این وجود اگر گوشی شما یک روز تمام در شارژ باشد ممکن است باعث آسیب رساندن به باتری شما شود.

سعی کنید گوشی خود را دائما و به مدت طولانی در شارژ نگه ندارید چرا که می‌تواند عمر باتری شما را کاهش دهد. باید بدانید که بطور کل عمر هر باتری لیتیومی حداقل به مدت 4-5 سال است و اگر شما از آن به درستی مراقب کنید می‌تواند تاثیر بهتری در طول عمر باتری شما داشته باشد.

اگر با این مشکل مواجه شدید که باتری لیتیومی شما نیز آسیب ببیند به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن را تعویض کرده و از نمایندگی های معتبر گوشی خود باتری جدید تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی مبیت : www.mobit.ir

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشی موبایل خود گوشی موبایل شما گوشی شما گوشی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم

ایتنا - نتایج نشان می‌دهد افرادی که زودتر به دنیا می‌آیند، نسبت به افرادی که دیرتر به دنیا می‌آیند، تمایل به پیری زودتر دارند. با این حال، محققان دریافتند که روند به سمت شروع دیرتر پیری در سال‌های اخیر کند شده است.
مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که تصور مردم از «سالمندی» خود پیری است و افراد میانسال و سالمندان معتقدند که سالمندی دیرتر از همسالان دهه‌های قبل شروع می‌شود.
این مطالعه حول این سوال می‌چرخد که "در چه سنی فردی را پیر توصیف می کنید؟"

به گزارش ایتنا، محققان در 22 آوریل در مجله Psychology and Aging گزارش دادند که دهه‌ها پیش، افرادی که در سال 1911 متولد شده بودند، زمانی که این سوال از آنها در سن 65 سالگی پرسیده شد، شروع پیری را در 71 سالگی تعیین کردند.
اما محققان دریافتند افرادی که در سال 1956 متولد شده‌اند، وقتی از سن 65 سالگی پرسیده می شود، شروع پیری را از 74 سالگی شروع می‌دانستند.

مارکوس وتشتاین، محقق و روانشناس دانشگاه هومبولت در برلین گفت:« مشخص نیست که چرا مردم این روزها تاریخ دیرتری را برای شروع سالمندی تعیین می‌کنند. امید به زندگی افزایش یافته است، که ممکن است به شروع دیرتر سالمندی کمک کند. همچنین برخی از جنبه‌های سلامتی در طول زمان بهبود یافته‌اند، به طوری که افراد در سن خاصی که در گذشته پیر محسوب می‌شدند، امروزه دیگر مسن تلقی نمی‌شوند.»

برای این مطالعه، محققان داده‌های بیش از 14000 شرکت‌کننده در مطالعه پیری آلمان را بررسی کردند که شامل افرادی است که بین سال‌های 1911 تا 1974 در آنجا متولد شده‌اند. شرکت‌کنندگان در طول 25 سال هشت بار به نظرسنجی‌ها پاسخ دادند و یک سوال به طور خاص سنی را مطرح کرد که در آن فردی می‌توان پیر در نظر گرفت.

 
نتایج نشان می‌دهد افرادی که زودتر به دنیا می‌آیند، نسبت به افرادی که دیرتر به دنیا می‌آیند، تمایل به پیری زودتر دارند. با این حال، محققان دریافتند که روند به سمت شروع دیرتر پیری در سال‌های اخیر کند شده است.

وتشتاین خاطرنشان کرد: «روند به تعویق انداختن سالمندی خطی نیست و ممکن است لزوماً در آینده ادامه پیدا نکند.»
این مطالعه همچنین در نظر گرفت که چگونه درک افراد از سالمندی با افزایش سن تغییر می‌کند. محققان دریافتند با افزایش سن، افراد تمایل داشتند تا شروع سالمندی را دورتر تصور کنند.

در سن 64 سالگی، میانگین شرکت‌کننده‌ها می‌گویند که سن از حدود 75 سالگی شروع شده است. اما در سن 74 سالگی، آنها می‌گویند که سن به 77 سالگی نزدیک‌تر شده است. نتایج نشان می دهد که به طور متوسط شروع درک سالمندی به ازای هر چهار تا پنج سال پیری واقعی حدود یک سال افزایش می یابد.

وتشتاین گفت:« معلوم نیست که روند به تعویق انداختن سالمندی تا چه اندازه منعکس‌کننده گرایش به دیدگاه‌های مثبت‌تر در مورد افراد مسن‌تر و پیری است، یا بهتر بگوییم برعکس - شاید شروع سالمندی به تعویق افتاده است زیرا افراد، سالخوردگی را حالتی نامطلوب می‌دانند.»

جنسیت و وضعیت سلامتی نیز به نظر می‌رسد که تصور فرد از سالمندی را شکل می‌دهد. زنان به طور متوسط دو سال دیرتر از مردان شروع به سالمندی می‌کنند که این تفاوت در طول زمان افزایش یافته است.

نتایج نشان می‌دهد، افرادی که احساس تنهایی بیشتری می‌کنند یا از سلامتی بدتری برخوردارند، تمایل دارند بگویند پیری زودتر از افرادی که احساس تنهایی کمتری دارند و سلامت بهتری دارند، آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا