Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:28:30 GMT

بخورات چیست و چگونه باید از آنها استفاده کرد ؟؟؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۳۲۱

بخورات چیست و چگونه باید از آنها استفاده کرد ؟؟؟

استفاده از بخور قدمت در تاریخی زیادی داره... - اخبار بازار -

قدمت استفاده از بخورات :

استفاده از بخور قدمت در تاریخی زیادی داره و در اغلب ادیان مورد استفاده بوده که یافته های باستانی حاکی از این است که حتی قرنها قبل از میلاد مسیح مورد استفاده بوده اما تاریخ دقیقی از آن در دسترس نیست.

بخورات را از کجا میتوانیم تهیه کنیم ؟

در ایران بزرگرین مجموعه ی فعال در این زمینه بخورات  آل یاسین میباشد ، که بالغ بر 1500 نوع از گیاهان دارویی و بخورات اصیلی که از هند ، عربستان ، و سایر کشور ها وارد میشوند را عرضه میکنند 

توضیح بخورات :

شاید کلمه بخورات برای شما کمی گنگ باشد ، منظورمان از بخورات گیاهانی هستن که با دود کردن آنها رایحه خوشی ساطع میکنند و باعث آرامش اعصاب و روح و روان میشوند ، البته آنچه که ابتدائا فهمیده میشه بخور توسط آب انجام میشود اما در این مقاله مد نظر ما بخوراتی هستن که توسط بخور سوز یا زغال مورد استفاده قرار میگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با چند بخور :

از مهمترین بخورات بخور زار 20 میباشد ، این بخور توسط کشور برنئی ساخته میشود ،خواص درمانی بسیاری برای این بخور نقل شده است از قبیل درمان ناراحتی اعصاب ، پریشانی خاطر ، بهبود افسردگی ، درمان فالج و رعشه ، بهبود افرادی که دچار مشکلات روحی شده اند و...

 

شرکت برنئی برای جلوگیری از تقلب این محصول چند نشانه قرار داده است :

 1 )  اینکه داخل قالب سنگی میباشد

2 ) بر روی بدنه آن سنسوری نصب شده است

3 ) بارکدی دارد که داخل سایت شرکت تست میشود

4 ) هلوگرام ارجینال رو بدنه نصب شده

بخور بحری  و بخور سرخ نیز توسط این شرکت تولید و پخش میشوند که دقیقا مثل بخور زارآن چهار نشانه را دارند .

 

و اما تاثیرات این بخورات چیست ؟

 چیزی که بسیار باعث جذابیت و رونق این بخورات شده این است که انرژی های منفی رو از شخص دور میکنه و باعث میشه روح و روان آرامی داشته باشید ، استرس ها ، توهم ها ، پریشانی ها ، ناراحتی ها ، همه و همه با استفاده از بخورات بر طرف میشه ، شاید افراد میلیاردری باشند که نتونن ذهن خودشون رو آرام کنن و با استفاده از این بخورات میتونن ریلکس بشن و با انرژی بیشتری به کاراشون ادامه بدنبا انرژی هایی که از خود دارند باعث افزایش جذب روزی میشوند .

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده از بخور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان