Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری و دادستان استان گلستان به دعوت ساکنین مسکن مهر گنبدکاووس از این منطقه و مشکلات مردم بازدید کرده و خواستار رسیدگی به ترک فعل مدیران و متولیان در پرونده این محله شدند.

بعد از ظهر امروز و پس از مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان به دعوت پیامکی اهالی مسکن مهر کاج این شهرستان به این منطقه رفتند تا به مشکلات مردم رسیدگی کرده و شنوای مسائل و معضلات ساکنین از مجتمع مسکونی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ساکنان این پروژه مسکونی بارها از طریق سامانه پیامکی ارتباط مردمی دادگستری گلستان از وضعیت نامطلوب و برخی مشکلات آن گلایه داشتند، اظهار کرد: تصمیم گرفته شد با حضور میدانی و از نزدیک، پیگیری و بررسی مشکلات این عزیزان در دستورکار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برای سه هزار جمعیت ساکن سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی و حتی مسجد پیش بینی نشده است، افزود: دادگستری و دادستانی پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد زیرا  نبود امکانات رفاهی و عمومی آسیب‌هایی را متوجه اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس می‌کند که تلاش داریم با همکاری مسوولان شهری و دادستانی این آسیب‌ها به حداقل برسد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه تغییر و تحول واگذاری مسکن مهر از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری گنبدکاووس برای ارائه خدمات شهری صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: دادگستری به جد پیگیر این واگذاری خواهد بود و بررسی وضعیت اجتماعی مسکن مهر کاج را به عنوان اولین مأموریت کاری دادستان جدید گنبدکاووس اعلام می کنیم.

آسیابی با اشاره به اینکه برخی ترک فعل ها از سوی متولیان مسکن مهر که توام به ارائه خدمات عمومی به ساکنین محل بوده صورت پذیرفته، تصریح کرد: قطعا با متخلفان و افرادی که وظایف خود را به درستی انجام نداده اند مطابق قانون برخورد خواهد شد.


به گزارش ایسنا در این بازدید  «مهدی دهرویه» فرماندار ویژه گنبدکاووس، «سیدعلی اصغر موسوی» شهردار گنبدکاووس و «پرویز ناصری» رئیس شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند.

گفتنی است پیش از این نیز چندین بار موضوع مسکن مهر کاج شهرستان گنبدکاووس و مشکلات مردم این منطقه در رسانه های مختلف به ویژه خبرگزاری ایسنا مورد بررسی قرار گرفته بود که هر بار به صورت مقطعی بخشی از مشکلات مرتفع شده ولی هیچ گاه مسائل عمده این منطقه که بزرگترین آن تعیین تکلیف هویت شهری یا روستایی بودن آن است روشن نشده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان گنبدكاووس مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان