Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:47:00 GMT

رسمی؛ عرفان باقری با پرسپولیس امضا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۵۶۸

رسمی؛ عرفان باقری با پرسپولیس امضا کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس از تیم پایه استقلال است. عرفان باقری هافبک تکنیکی و 17 ساله رده پایه استقلال که در اقدامی جنجالی طی روزهای اخیر قصد حضور در جمع سرخپوشان را داشت و به واسطه قراردادی که با تیم سابق خود داشت، موانعی را  در این راه پیش رو می‌دید.

اکنون با پایان این موانع و دریافت استعلام‌های لازم از کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ، این بازیکن جوان در نهایت موفق شد امروز قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رسانده و رسمی کند تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان باقری که فصل گذشته حواشی زیادی را پشت سر گذاشت، در نهایت موفق شده نامه فسخ رسمی خود را دریافت کند و امیدوار است در فضای جدیدی که دنبال می‌کند، مسیر پیشرفت بزرگی را پیش پای خود ببیند. باید دید این هدف باقری در پرسپولیس برای وی میسر خواهد شد یا خیر.

طی فصول اخیر استقلال موفق شده بود نفراتی چون محمد نادری، آرمان رمضانی و گادوین منشا را از پرسپولیس به عضویت خود در بیاورد و باید دید عرفان باقری که از او به عنوان یک استعداد یاد می‌شود و مسوولان استقلال تلاش زیادی برای ایجاد مانع برای این انتقال داشتند، قادر خواهد بود با درخشش در لباس پرسپولیس شرایط را به سود خود در بیاورد یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عرفان باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان