Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با علی دایی اسطوره فوتبال ایران در استانداری افزود: علی دایی را می‌توان در زمره معدود اسطوره‌های ورزشی قلمداد کرد که با وسواس و دقت نظر خاصی از شهرتش استفاده می‌کند و هیچ گاه شهرتش را با سوداگری نیامیخته است.

وی افزود: او که سال‌ها در سطح اول فوتبال آسیا و جهان درخشید و به یکی از اسطوره‌های ملی ارزشمند کشور تبدیل شده است امروز به دور از هیاهو دست در کار خیر دارد و هم با استفاده از ظرفیت‌های شخصی و ارتباطات سازنده‌اش، در امور اجتماعی و اقتصادی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این نشست دوستانه از همه جا گفتگو کردیم، به ویژه از تیم با افتخار و قهرمان نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و از فرصت‌های منحصر به فرد و خدادادی مازندران، بستری که برای توریسم ورزشی و ایجاد درآمد برای مردم مازندران صحبت شد.

استاندار مازندران افزود: احداث دوکمپ ورزشی مدرن می‌تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار تبدیل کند.

حسینی پور گفت: حضور ارزشمند اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی است.

کد خبر 5519346

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود حسینی پور استانداری مازندران علی دایی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی کشاورزی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه