Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که عرفان باقری با قراردادی ۵ ساله به پرسپولیس پیوسته است، سرپرست تیم فوتبال امید استقلال می‌گوید عرفان باقری نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

به گزارش ایسنا، عرفان باقری بازیکن امید تیم فوتبال استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان با عقد قراردادی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست. این اتفاق در حالی رقم خورده که طبق پیگیری‌های انجام شده، باقری نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده تا بتواند پرسپولیسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه، مجید چاردولی، سرپرست تیم فوتبال امید استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این بازیکن اظهار کرد: این بازیکن با استقلال قرارداد داشته است و از باشگاه به صورت حرفه‌ای پول گرفته است. او از هیات فوتبال استان تهران فسخ یک‌طرفه قرارداد خود را گرفته و به پرسپولیس رفته است.

او ادامه داد: باقری بازیکن استقلال است و در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ نکرده است چون به صورت حرفه‌ای با ما قرارداد داشته و در لیست بزرگسالان حضور داشته است. در آیین‌نامه ذکر شده است که وقتی بازیکن قرارداد داخلی امضا می‌کند، باید به آن پای‌بند باشد.

چاردولی در پایان گفت: این بازیکن باید در اردوی استقلال حضور پیدا کند چون قراردادش حرفه‌ای بسته شده و ۷۰ میلیون تومان هم از باشگاه استقلال پول گرفته است و اگر قراردادش حرفه‌ای نبود، نمی‌توانست از استقلال پول بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس عرفان باقری حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد