Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:42:39 GMT

بدترین جای یخچال برای نگهداری تخم مرغ

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۹۳۲

بدترین جای یخچال برای نگهداری تخم مرغ

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهترین درجه حرارت نگهداری تخم مرغ در یخچال صفر و تا چهار درجه سانتیگراد و رطوبت ۸۵ درصد است، گرمای بیش از حد باعث تسریع کاهش کیفیت تخم مرغ و در نتیجه مخلوط شدن زرده و سفیده می ‌شود.

چرا نباید تخم مرغ را در درب یخچال نگه داشت؟

معمولا تخم مرغ را در محفظه تعبیه شده داخل درب یخچال نگهداری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این کار به شدت اشتباه است.

متخصصان براین باورند که سوراخهای  طراحی شده برای نگهداری تخم مرغ مکان مناسبی برای نگهداری آنها نیستند. زیرا با هر بار باز شدن درب یخچال، درب در معرض تغییر حرارت شدید قرار می گیرد و  در نتیجه احتمال فاسد شدن تخم مرغ ها بالا می رود.

بسیار مهم است بعد از خرید تخم مرغ‌، آنها را در معرض تغییر دما قرار ندهیم.

متخصصان پیشنهاد می کنند تخم مرغ ها را در قفسه های یخچال که دمای آن ثابت است نگهداری کنیم تا مدت زمان بیشتری سالم بمانند.

نکته: در صورت شستن تخم مرغ نباید مدت زمان زیادی آن ها را نگه داشت و بهتر است خیلی سریع استفاده شوند.

 

منبع: بیتوته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یخچال تخم مرغ نگهداری از تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس پارلمان ونزوئلا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه، یکی از بدترین قاتلان تاریخ توصیف کرد.

خورخه رودریگز طی اظهاراتی در نشست عادی مجلس ملی ونزوئلا همچنین تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های این کشور را در همبستگی با فلسطین تبریک گفت.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت است و رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی قاتل است که «مجرمان و بیماران اجتماعی» زمامدار آن هستند.

رودریگز از ریاکاری دولت‌های غربی که سلاح تهیه می کنند و ارتش اسرائیل را برای ارتکاب قتل‌عام در فلسطین آموزش می دهند، علی رغم درخواست های مداوم برای پایان دادن به خشونت، انتقاد کرد.

وی موضع اتخاذ شده از سوی رسانه‌های غربی را «ریاکارانه» توصیف کرد و متولیان این رسانه ها را متهم کرد که در کشتار هر کودک، زن باردار و روزنامه نگار در غزه شریک هستند.

کد خبر 6093868

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند