Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:00:46 GMT

علی نصیریان به پروژه موسیقایی نمایشی «سی‌صد» پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۳۱۲۲

علی نصیریان به پروژه موسیقایی نمایشی «سی‌صد» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، علی نصیریان به جمع بازیگران مپینگِ کنسرت-نمایش «سی‌صد» پیوست. پیش از این رضا کیانیان نیز در این بخش حضور یافته بود تا در کنار بازیگرانِ روی صحنه، روایت‌گر حمله‌ی مغولان به نیشابور و ماجرای کتاب‌سوزی به کارگردانی امیر جدیدی شود.

در پروژه موسیقایی نمایشی «سی‌صد» بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دل‌نیا آرام، منوچهر علی‌پور، عرفان ناصری و نیما سکوت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیر جدیدی و موسیقی تهمورس پورناظری و با صدای رضا بهرام و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان تیرماه در کاخ سعدآباد اجرا می‌شود.

کد خبر 5519411 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نصیریان کنسرت نمایش سی صد کنسرت نمایش تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سریال ایرانی حوزه هنری آلبوم موسیقی شبکه افق برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه دو سیما فیلم سینمایی سازمان سینمایی شبکه سه سیما خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است که به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره این جشنواره جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد. فیلم سینمایی «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو حضور داشت و جایزه نتپک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رادریافت کرد.

ناهید عزیزی صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

بازیگران «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

کد خبر 6089292

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد