Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حیدر آسیابی امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر «کاج» گنبدکاووس با حضور مسئولان دستگاه قضایی استان و شهرستان، فرماندار و شهردار شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیامک‌های زیادی از سوی ساکنان مجموعه مسکن مهر «کاج» مبنی بر وضعیت نامطلوب این شهرک ارسال می‌شد و با توجه به حضور بنده در مراسم تکریم و معارفه مسئولان دادگستری شهرستان این پیامک‌ها افزایش یافت که در ساعات اولیه مسئولیت دادستان جدید از این مسکن مهر بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اولین ماموریت دادستان جدید گنبدکاووس رفع مشکلات ساکنان این مسکن مهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و با توجه به اینکه حدود ۳ هزار نفر در این مجموعه ساکن هستند قرار شد، این مشکلات بررسی شود‌.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز راه و شهرسازی این مجموعه را برای ارائه خدمات شهری به شهرداری واگذار نکرده و لازمه ورود خدمات به این مجموعه این واگذاری است.

وی ادامه داد: این مجموعه فاقد هرگونه امکانات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بوده و ترک فعل متولیان ساخت و ساز این مسکن مهر مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده است.

آسیابی گفت: محله محوری و رفع مشکلات محلات به ویژه محلات آسیب‌پذیر در دستور کار ما در راستای احقاق حق عام مردم و پیشگیری از وقوع جرم بوده و دادستان‌ها موظف به پیگیری احقاق حق عامه مردم با همکاری مسئولان شهرستان هستند.

وی بیان کرد: قرار شد امین امروز شهردار با پیمانکار این پروژه در مورد تسطیح بخشی از این مسکن مهر اقدام کند و دادستان در حوزه امنیت ساکنان این محله و دیگر مشکلات آنها اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام و نتیجه را به دادگستری کل اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان از روند پروژه ساختمان آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) که توسط خیر نمونه شهرستان «حاج محمد شهرکی» در حال ساخت است بازدید کرد و در جریان اقدامات آن قرار گرفت.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری گلستان حیدر آسیابی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت

محله تهرانسر در منطقه ۲۱ شهر تهران واقع شده است. ۹ سال گذشته مسکن ویژه تهرانسر با ۲۱۰۰ واحد مسکونی ساخته شد، اما با گذشت این مدت همچنان سند مالکیت صادر نشده است. بار‌ها ساکنان برای رفع این مشکل پیگیری کرده اند، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، بعد از گذشت ۸ سال همچنان ما ساکنان مسکن ویژه تهرانسر به دنبال سند هستیم و سند‌های ما صادر نمی‌شود خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: علی دیبایی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است