Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادق انصاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با محکوم کردن اهانت به امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب  مطلبی را علیه امام جمعه قلعه‌رئیسی درج کرده بود که از سوی قاطبه مردم محکوم شد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا با بیان اینکه در این پیج ضد انقلابی مدعی شده بود که حجت‌الاسالم صلواتی متواری شده گفت: تیر بدخواهان به سنگ خورد و امام جمعه قلعه رئیسی به استان بازگشتند و فردا به بخش چاروسا می‌آیند و مورد استقبال مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری پور در خصوص برنامه های بازگشت سفر امام جمعه بیان کرد: مراسم استقبال ساعت 9 و نیم صبح جلوی دادگستری چاروسا آغاز خواهد شد و همراه امام جمعه قلعه رئیسی مدیر شورای سیاسیت گذاری ائمعه جمعه استان و تعدادی از ائمعه جمعه حجت الاسلام صلواتی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: پس از استقبال باشکوه مردم قلعه رئیسی و چاروسا مردم به مصلای نماز جمعه محمد رسول الله این شهر خواهند رفت و در آن مکان برنامه های مختلف تدارک دیده شد و حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان سخنرانی خواهد کرد.

وی مردم قلعه رئیسی را مردمی ولایتمدار و انقلابی و هوشیار دانست و گفت: در سالهای گذشته که در کنار مردم این منطقه هستم، مردم این منطقه در تمام شرایط حساس انقلابی عمل کردند و در این مساله هم هوشیاری خود نسبت به حرکت زشت و ناپسند دشمن را نشان دادند و با جلسات خودجوش فردا با حضور خود مشت محکمی به دهان دشمنان و کسانی که چنین تهمتی را نشر دادند خواهند زد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: توهین امام جمعه قلعه رئیسی امام جمعه قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!