Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس نرخنامه اتحادیه میوه و تره‌بار، در میان میوه‌های جالیزی، قیمت هر کیلوگرم هندوانه بیضی و خطی گرد از ۵ تا ۷ هزار تومان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ تومانی داشته است.

قیمت هر کیلوگرم ملون نیز ۶ تا ۱۰ هزار تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک هزار تومانی و قیمت هر کیلوگرم طالبی ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان است که افزایش ۳ تا ۴ هزار تومانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان میوه‌های درختی، قیمت هر کیلوگرم آلبالو رسمی در میادین میوه و تره بار ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ تا ۱۳ هزار تومانی، قیمت هر کیلوگرم آلبالو تخم خارجی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است که افزایش ۵ تا ۱۳ هزار تومانی، قیمت هر کیلوگرم هلو هسته جدا ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان است که افزایش قیمت ۵ تا ۸ هزار تومانی، قیمت هر کیلوگرم گیلاس تکدانه ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان است که افزایش قیمت ۱۰ تا ۴۰ هزار تومانی، قیمت هر کیلوگرم گیلاس مشکی۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است که افزایش قیمت ۱۵ تا ۲۵ هزار تومانی و هر کیلوگرم توت فرنگی گلخانه‌ای با قیمت ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان است که افزایش قیمت ۱۰ تا ۲۵ هزار تومانی داشته‌اند.

همچنین در میان میوه‌های وارداتی، قیمت هر کیلوگرم موز در میادین میوه و تره بار ۳۰ تا ۳۴ هزار تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸ تا ۱۰ هزار تومانی و قیمت هر کیلوگرم انبه ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان است که افزایش ۲۰ هزار تومانی داشته است.

در میان میوه‌های این فصل فقط توت فرنگی گرگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش قیمت داشته است.

در حال حاضر هر کیلوگرم توت فرنگی گرگان در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان به فروش می رسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در هر کیلوگرم ۵ هزار تومان ازران تر شده است.

گفتنی است، میوه‌های مذکور در خرده فروشی‌های سطح شهر تا ۳۵ درصد بیش از قیمت‌های میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میوه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هزار تومان است که افزایش قیمت میادین میوه و تره بار میان میوه تا ۲۵ هزار تومان قیمت هر کیلوگرم تومانی داشته ۵ هزار تومان هزار تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750623

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳