Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – معاون استاندار کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران با تاسی به منویات ولایت فقیه بهترین میزبانی را در پذیرش مهاجران افغانستانی دارد و مدعیان حقوق بشر تنها شعار می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم گرامیداشت روز جهانی پناهنده عصر امروز با حضور رئیس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد، جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان و جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان مدافع حرم و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: نحوه پذیرش و ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی در جمهوری اسلامی را باید با سایر کشورها به‌ویژه کشورهای غربی مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه امر پناهندگی در جمهوری اسلامی ایران یک اصل دینی است، گفت: در کشورهای غربی دفتر اتباع بیگانه دایر است اما در جمهوری اسلامی حتی نام این دفتر را دفتر امور پناهندگان گذاشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با تاسی از منویات ولایت فقیه بهترین میزبانی را در پذیرش مهاجران افغانستانی دارد، افزود: مدعیان حقوق بشر شعار حقوق بشری می‌دهند اما ببینید چه برخوردی با مهاجران و پناهندگان دارند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در امور اتباع افغانستان بر مبنای اسلام است، ادامه داد: دشمن نفوذ و اختلاف در بین مسلمانان را با جدیت پیگیری می‌کند و استکبار و هم‌پیمانانش پروژه افغان هراسی را در کشور دنبال می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد.

جلالی با اشاره به اینکه استکبار انواع تروریسم را در مقابل جمهوری اسلامی ایران به کار می‌برد و ایران اسلامی قربانی تروریسم است، گفت: ترور شخصیت‌های نظام، ترور بیولوژیک و انواع ترورها را برای نابودی نظام اسلامی به کار گرفته است.

وی بیان کرد: از تمام مهاجران افغانستانی که به‌صورت قانونی وارد کشور ما می‌شوند استقبال می‌کنیم و به این امر مهم افتخار داریم چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر میزبانی شایسته دارند.

34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان مشغول تحصیل هستندکرمان برای میزبانی از زائران خارجی مرقد شهید سلیمانی در ایام اربعین آماده شود

محمدرضا مهدلو مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در این آیین با گرامیداشت روز پناهنده اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای حمایت و میزبانی از پناهندگان افغانستانی گذاشته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر میزبانی شایسته از مهاجران دارد، گفت: یک مسلمان باید به گونه‌ای زندگی کند که مایه زینت و افتخار اسلام و همواره باعث خوشحالی روح پیامبر (ص) باشد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، افزود: زندگی قانونمندانه برای همه امنیت آور است و برای در کنار هم زندگی کردن باید قوانین اجتماعی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ایران بین الملل استان کرمان اخبار ایران بین الملل استان کرمان جمهوری اسلامی ایران مهاجران افغانستانی استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»