Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بدوی گفت: این ۲ کشتی هر کدام حامل ۱۲۶ هزار تن ذرت و کنجاله سویا از کشور‌های برزیل و آرژانتین هستند.

او  با بیان اینکه عملیات تخلیه ذرت و کنجاله سویا از کشتی‌ها و حمل یکسره آن به مناطق مختلف کشور شروع شده پیش بینی کرد تخلیه محموله این ۲ کشتی تا چهار روز ادامه داشته باشد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: چندین محموله دیگر نهاده‌های دامی در راه بندر امام خمینی (ره) هستند که طبق برنامه تنظیمی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌زودی در لنگرگاه این بندر پهلو می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت: واردات نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهادکشاورزی و شرکت‌های بخش خصوصی، امسال ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان هم اکنون حدود ۳.۵میلیون تن نهاده‌های دامی در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) وجود دارد.

پارسال حدود ۱۷میلیون تن کالا‌های اساسی (نهاده‌های دامی و غلات) از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شد که در مقایسه با سال پیش ازآن ۲۱درصد افزایش داشته است.

حدود ۸۰درصد حجم کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهلوگیری کشتی ها نهاده های دامی بندر امام خمینی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)