Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@21:05:15 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ خرداد)

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۳۶۵۳

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ خرداد)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته گوشی Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G مثل هفته پیش صدرنشین است و بالاتر از گوشی تازه وارد Xiaomi Poco F۴ قرار گرفته. گوشی جدید شیائومی بالاتر از گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ در جدول ایستاده و در واقع جای این گوشی را در جدول گرفته است.

گوشی Samsung Galaxy A۵۳، ۵G نیز با یک پله تنزل رتبه نسبت به هفته قبل، در جایگاه چهارم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی Xiaomi Poco X۴ GT نیز تازه به جدول اضافه شده و رده پنجم را از آن خود کرده است.

رده ششم جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته به Apple iPhone ۱۳ Pro Max رسیده و رده هفتم نیز مثل هفته قبل در اختیار Samsung Galaxy A۱۳ است. گوشی Samsung Galaxy A۷۳ ۵G نیز رتبه هفته قبل خود را حفظ کرده و در رده هشتم دیده می‌شود.

گوشی Apple iPhone XR نیز رتبه نهم هفته قبل خود را حفظ کرده و بالاتر از گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱T Pro که سقوط عجیبی از رده چهارم هفته قبل به رده دهم داشته،در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته ایستاده است.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۳ خرداد)

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی های هوشمند هفته قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عادت به باخت و ناکامی با حضور مسعود شجاعی در هوادار به عنوان سرمربی از سر بنفش‌های تهرانی افتاد و آنها حالا تیم سرسختی شده‌اند.

هوادار با مسعود شجاعی طی ۱۴ بازی ۶ پیروزی، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور مدعی را به ثبت رسانده و حالا شرایطش در جدول خوب شده است.

این تیم در هفته بیست و پنجم موفق شد صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول جای بگیرد.

هواداری‌ها با شجاعی یک فوتبال هجومی را ازائه می‌دهند که همراه با نتیجه هم بوده و آنها در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند‌.

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)