Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها نفر از غیرنظامیان اتیوپیایی قربانی تهاجم وحشیانه یک گروه تروریستی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های جهانی خبر دادند، تروریست‌های مسلح به حمله منطقه اورومیا در غرب ایتیوپی دست کم 260 نفر از اهالی این منطقه را به خاک و خون کشیدند.

رسانه‌ها به نقل از ساکنانی که موفق شدند از این مهلکه جان سالم به در ببرند، خبر دادند، مهاجمان افراد را قتل عام و اجساد آنها را در گورهای دسته جمعی دفن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از شاهدان از مرگ 320 نفر خبرداد در حالی که "آبی احمد" نخست وزیر ایتیوپی هم این تهاجم را دهشتناک توصیف و به شدت محکوم کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: حملات علیه غیر نظامیان بیگناه و از بین بردن ابزار امرار معاش آنها توسط گروه‌های نظامی نامشروع امری غیر قابل قبول است.

خبرگزاری آلمان هم در گزارشی از این منطقه اعلام کرد، این حادثه روز شنبه در منطقه‌ای در 320 کیلومتری آدیس آبابا پایتخت رخ داده است.

دولت محلی اورومیا که قتل عام مذکور در آن رخ داده شورشیان ارتش آزادیبخش اورومو را عامل این جنایت معرفی کردند.

فردی به نام عبده حسن که در این رابطه به خبرگزاری آلمان گفت: تمام اعضای خانواده ام در این جنایت قتل عام شدند، هیچ کس از آنها جان سالم به در نبرده است، من شنیده ام که گفته می‌شود تاکنون 300 جسد از دو روستا جمع آوری شده‌اند اما آمارها بسیار بیشتر از این تعداد است.

یک شاهد عینی دیگر به نام سومیت گیتو هم می‌گوید: بسیاری از مردم همچنان در جنگل‌های اطراف مخفی شده‌اند، زیرا بیم آن دارند که حملات دیگری علیه مناطق آنها به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور

رسانه های داخلی به نقل از متضرران سیلاب در غور گزارش داده اند که تمام دارایی آنها زیر سیلاب شده و نیاز جدی به کمک و مواد اولیه دارند. 

به‌گفته‌ منابع محلی، بیشتر از هزار خانواده براثر سیلاب بی‌جا شده‌اند.

گفتنی است سیلاب در ولایات افغانستان آسیب های زیاد مالی و جانی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم