Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:41:59 GMT

۱۶۳ هزار تن نهاده دامی بین دامداران فارس توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۳۷۴۶

۱۶۳ هزار تن نهاده دامی بین دامداران فارس توزیع شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمدرضا سعادت با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید ملی، از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن ذرت، ۳۸ هزار تن کنجاله سویا و ۲۵ هزارتن جو بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور در استان فارس توزیع شده است.

به گفته وی این میزان توزیع نهاده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۷ درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادت بیان کرد: روند ذخیره سازی و توزیع نهاده در چهار سیلو و انبار بخش خصوصی و یک انبار ملکی در حال انجام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: نظارت‌های بهداشتی بر روند ذخیره سازی و نگهداری نهاده‌های دامی توسط کارشناسان اداره کنترل کیفیت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سعادت از پیگیری و برنامه ریزی این اداره کل و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان برای توزیع مناسب نهاده‌های دامی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید یاد کرد و افزود: با پیگیری‌ انجام شده، در جهت جبران خشکسالی و تامین علوفه دامداران روند ارسال نهاده از بنادر به این استان با سرعت عمل بیشتری در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نهاده های دامی توزیع نهاده ها دامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه