Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@22:45:51 GMT

ساکت الهامی با هوادار وارد مذاکره نهایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۳۸۵۹

ساکت الهامی به یک قدمی نیمکت هوادار رسیده است

ساکت الهامی که با نساجی قهرمان جام حذفی شد، فصل جدید را روی نیمکت هوادار سپری می کند.

به گزارش طرفداری، ساکت الهامی آماده است با هوادار وارد لیگ بیست و دوم شود. ساعاتی پیش یکی از رسانه های ورزشی خبر داد کمیته استیناف محرومیت ساکت الهامی را به دو جلسه کاهش داده و از آن جا که در سه هفته پایانی لیگ برتر نام ساکت الهامی از فهرست نساجی خارج نشده بود، محرومیت او سپری شده و می تواند با شروع فصل تازه از همان هفته اول روی نیمکت بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب آخرین دغدغه ساکت الهامی برای فعالیت در لیگ جدید برطرف شد و حالا سرمربی فصل قبل نساجی آماده است روی نیمکت تیم تازه خود بنشیند.

درباره ساکت الهامی گفته می شود دور اول مذاکره او با مدیران باشگاه هوادار موفقیت آمیز بوده و او از ساعتی قبل وارد دور دوم مذاکره با هوادار شده و به احتمال فراوان امشب یا حداکثر فردا به عنوان سرمربی جدید هوادار انتخاب و معرفی می شود.

ساکت الهامی در لیگ بیست و یکم سرمربی نساجی بود و با این تیم قهرمان جام حذفی شد. هوادار هم لیگ بیست و یکم را با رضا عنایتی آغاز و تمام کرد.

گفته می شود حکم کمیته استیناف مبنی بر کاهش محرومیت ساکت الهامی فردا به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است آنتونیو رودیگر در تست پزشکی رئال مادرید / عکس کنایه سنگین خبرنگار لهستانی به گزینه مربیگری استقلال و سپاهان واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. دو تیم 22 امتیازی لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برای بقا در مسابقات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و این بازی می‌تواند بسیاری معادلات پایین جدول را تعیین کند.

در چنین شرایطی دو باشگاه قصد دارند از تمام ظرفیت‌های خود برای موفقیت در بازی روز دوشنبه استفاده کنند. باشگاه نساجی روز گذشته اعلام کرد که 4 فروند هواپیمای اختصاصی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد تا از مازندران به خوزستان سفر کنند و در جریان بازی با استقلال در ورزشگاه کنار آنها باشند.

حالا از اهواز خبر می‌رسد که باشگاه استقلال خوزستان هم تمهیدات ویژه‌ای را برای موفقیت در بازی با نساجی به کار گرفته است. با هماهنگی‌های صورت گرفته باشگاه استقلال خوزستان قصد دارند تعداد زیادی اتوبوس را در نقاط مختلف اهواز و شهرها و روستاهای اطراف برای جابه‌جایی هوادار به ورزشگاه قرار بدهد تا بتواند ورزشگاه غدیر را در روز دوشنبه هفته آینده پر از تماشاگر کند.

بازی روردرروی نساجی و استقلال خوزستان حساسیت ویژه‌ای دارد و بی‌شک با توجه به اقدامات دو باشگاه شاهد حضور تعداد زیادی تماشاگر در روز بازی در استادیوم غدیر اهواز خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید