Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان گیلان گفت: نابغه جبهه مقاومت حسین قمی(شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی) نمونه بارز جوان پرورش یافته مکتب روح‌الله است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در دیدار با خانواده شهید‌ مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی با بیان اینکه شهدا با شناخت امام زمان(عج) او را یاری کرده و ثابت کردند که اگر جامعه با امامت و ولایت باشند فتح قطعی است اظهار داشت: در مراسم یادواره‌های شهدا باید ویژگی‌های خاص آنان برای جوانان بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه استان گیلان به نقش مؤثر مکتب امام خمینی(ره) در پرورش نیروهای بسیجی و جهادی اشاره و عنوان کرد: اگر سعی داریم شهدا را به جامعه معرفی کنیم باید بگوییم که این شهدا ممتازان شاگردان مکتب ام‌ابیها(س) و امام خمینی(ره) هستند که از تعلق‌ها گذشتند ولی نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران جدا شود.

وی با اشاره به اهمیت بازگو کردن نقش ولایت و ولایت‌پذیری در جامعه گفت: آن چیز که در همه یادواره‌های شهدا باید عنصر کلام ما باشد، اثربخش بودن آنان است لذا باید در آن‌ها از ولایت بگوییم، زیرا رزمندگان جنگ و مدافعان حرم سختی‌ها را تحمل کردند و هیچ چیز نمی‌گرفتند زیرا این کار را فقط به خاطر تبعیت از ولایت انجام می‌دادند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های استکبار کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت‌پذیری در جامعه به منظور فائق آمدن بر مشکلات است ابراز داشت: اسلام ناب محمدی(ص) تعریفی به جز ولایت علوی ندارد و همین موضوع هم موجبات مقاومت و ایستادگی ما در مقابل دشمنان اسلام و ایران را فراهم آورد.

فرمانده سپاه استان گیلان با بیان اینکه شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی نمونه بارز جوان پرورش یافته مکتب روح‌الله بوده و این شهید بزرگوار یکی از نخبگان نظامی در نیروی قدس سپاه پاسداران بود تصریح کرد: شهادت این شهید گرانقدر فقدانی بزرگ در دل مردمان گیلان‌ و به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارزترین ویژگی شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی اخلاص در امور و بنده مخلص بودن بود اظهار داشت: شهید مرتضی حسین‌پور با وجود جراحت زیاد همواره در جبهه مبارزه با تکفیری‌ها حضور داشته و با تدابیر خود باعث پیروزی جبهه اسلام شده بود و یکی از شجاع‌ترین فرماندهان نیروی قدس بوده است.

روایت تسنیم از نابغه گیلانی جبهه مقاومت/ شهید «حسین قمی» چگونه ژنرال‌های روسی را شگفت‌زده کرد؟ + فیلم روایت حاج قاسم از شهید حسین قمی و شهید حججی/همه مدافعان حرم بدون استثنا داوطلب بودند عجیب ترین ویژگی شهید حسین قمی/ به کوچه‌های مدینه نمی‌روم جز با لباس جهاد

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه تجربه‌هایی که شهید حسین‌پور از مبارزه با گروه‌های تروریستی کسب کرد، دائما او را رشد می‌داد گفت: همه به توانائی‌های شهید حسین‌پور اعتماد داشتند و آن‌قدر روی منطقه اشراف داشت که اقدامات گروه‌های تروریستی را به خوبی پیش‌بینی می‌کرد.

انتهای پیام/614/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان گیلان مرتضی حسین پور شلمانی شهید مرتضی حسین پور شهید حسین حسین قمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ