Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اصفهان خبر می رسد سپاهان وسوسه شده دوباره به محرم نویدکیا رجوع کند...

آمدن جای محرم نویدکیا در سپاهان کار سختی است. این را هم هواداران سپاهان می دانند و هم مدیریت باشگاه.

به گزارش طرفداری، باشگاه سپاهان بعد از اعلام قطع همکاری محرم نویدکیا، خیلی زود از گزینه های ایرانی عبور کرد. یحیی گل محمدی با پرسپولیس قرارداد داشت، جواد نکونام با فولاد، محمد ربیعی با مس و شرایط ساکت الهامی هم با توجه به محرومیتی که برایش بریده بودند، بغرنج به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان خوب می داند نیمکت محرم نویدکیا را نمی توان به هر گزینه ای سپرد. همین شد که محمدرضا ساکت سراغ گزینه های خارجی رفت. از فیلیکس ماگات آلمانی تا مربیان مطرح ترک، مربیان جوان پرتغالی و ... در این میان ژوزه مورایس دستیار مورینیو اولین گزینه ای بود که سپاهان خیلی جدی با او مذاکره کرد و حتی گفته شد این مربی دو روزی هم به اصفهان سفر کرده و حسابی تحت تاثیر این شهر و امکانات سپاهان قرار گرفته است اما بازخوردها در اصفهان نسبت به این مربی مثبت نبود و سپاهان این بار پرونده مذاکره جدی با فیلیکس ماگات را گشود. این اولین نامی بود که در اصفهان به عنوان گزینه هدایت سپاهان بر سر زبانها افتاد اما سن و سالش باعث شده بود ساکت کمی دست به عصا باشد تا این که فضای رسانه ای اصفهان مورایس را پس زد و ساکت یک بار دیگر سراغ ماگات رفت اما این بار هم در میانه های راه، اتفاق غیرمنتظره دیگری مسیر بازی را عوض کرد.

یک مجری در شبکه ورزش به محرم نویدکیا اهانت کرد و اصفهان در حمایت از اسطوره سپاهان متحد شد و همین اتحاد، مدیران سپاهان را به فکر فرو برد که یک بار دیگر سراغ مذاکره با محرم نویدکیا بروند. در اصفهان شایعه شده امکان دارد طی یکی دو روز آینده محرم نویدکیا و محمدرضا ساکت ملاقاتی داشته باشند و شاید نتیجه این ملاقات منجر به بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان شود. البته این فقط یک گمانه زنی است و فعلا از حد حدس و گمان فراتر نمی رود. محمد میر در شب های فوتبالی با واژه های نامناسب به نویدکیا تاخت و همین تاختن او باعث شد اصفهانی ها هوای محرم نویدکیا به سرشان بزند.

البته امروز در اصفهان یک نام جدید دیگر هم شنیده شد؛ ریکاردو سائوپینتو که البته اصلا نگاه افکار عمومی به او مثبت نیست. متخصص سقوط به دسته پایین تر و یک مربی عصبی که سابقه درگیری با داور و حریف و ... دارد و البته متهم است به پول گرفتن از بازیکنان! این مربی پرتغالی برای هدایت استقلال هم نامزد شده است!

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است آنتونیو رودیگر در تست پزشکی رئال مادرید / عکس کنایه سنگین خبرنگار لهستانی به گزینه مربیگری استقلال و سپاهان واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)

در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیکنان این تیم با اهدای گل و هدایایی تشرف ژوزه مورایس به دین مبین اسلام و مذهب شیعه را تبریک گفتند.

به گزارش مهر، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

در حاشیه این تمرین کاپیتان‌های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس