Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت خلاق در حوزه بازی‌های فکری رومیزی و موبایلی تاکنون محصولاتی متنوعی را به بازار ارائه کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، رضا سلاجقه مدیرعامل شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با بیان این‌که رویکرد ایده محور را در پیش گرفته‌ایم، عنوان کرد: حوزه کلی فعالیت این شرکت خلاق طراحی نرم‌افزار و بازی‌های فکری و موبایلی است و بر روی ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به محصول را دارند سرمایه‌گذاری صورت انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ساخت بیش از ۱۰ بازی موبایلی

از محصولاتی که تاکنون توسط این شرکت خلاق طراحی شده می‌توان به نرم‌افزار بیلبورد که یک فروشگاه ساز آنلاین است و نرم‌افزار شهر الکترونیک گردشگری که در حوزه گردشگری استان کرمان و با همکاری استانداری کرمان طراحی شده اشاره کرد.

نرم‌افزار تبلیغاتی نیز در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی طراحی شده است؛ همچنین تاکنون بیش از ۱۰ بازی موبایلی ساخته شده و در حوزه بازی فکری رومیزی می‌توان به بازی نبرد اشاره کرد.

* ورود به بازار‌های خارجی

شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با اشاره به اینکه برای تعداد ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، گفت: مبنای شرکت‌های خلاق، ایده محوری است و این شرکت‌ها با سرمایه تفکر، دانش و خلاقیت باعث رشد و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شوند.

چشم‌انداز پیش رو شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا سرمایه‌گذاری در حوزه طراحی و ساخت چندین بازی فکری و موبایلی و انتشار آن‌ها در بازار‌های داخلی و خارجی با حمایت و راهبری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت خلاق نرم افزار موبایلی فروشگاه ساز آنلاین شرکت خلاق نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت