Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر دهقانی تفتی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان تفت آغاز می‌شود و امیدواریم در بازه زمانی کوتاه نصب این مدل از کارت‌خوان‌ها در نانوایی‌های نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اتمام برسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گفت: باهدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر میزان مصرف و کنترل قیمت، نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند فروش نان در نانوایی‌های شهرستان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تفت بابیان اینکه اجرای این طرح هیچ تأثیری در قیمت نان ندارد، گفت: جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های کشور است و ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

دهقانی تفتی گفت: در این طرح هیچ محدودیتی در خرید نان موردنیاز برای مردم وجود ندارد و پس از مجهز شدن تمام نانوایی‌ها به این دستگاه، دریافت یارانه هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تفت با اشاره به اینکه در طرح نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در نانوایی‌ها مبلغ ۱۵ درصد تشویقی در نظر گرفته‌شده است، گفت: این مبلغ در پایان هرروز پس از فروش نان به‌حساب نانوایان واریز می‌شود.

او گفت: اجرای این طرح در شهرستان تفت با همکاری جهاد کشاورزی، اتحادیه صنف نانوایان و بانک سپه در نانوایی‌ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع یارانه ها نانوایی ها نصب دستگاه کارت نانوایی ها خوان هوشمند کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل