Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر موضع متحد کشورهای حوزه کارائیب در برابر تصمیم آمریکا برای عدم دعوت از کوبا، نیکاراگوئه و ونزوئلا در نشست لس آنجلس گفت: «جهان تازه‌ای متولد شده است و ما عملاُ درباره تولد جدید انسانیت صحبت می‌کنیم که همه به سمت آن در حال حرکت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مادورو سفر اخیرش به غرب آسیا را یک راهبرد توصیف کرد و در این ارتباط گفت: «سفر به خاورمیانه به جهان و انسانیت جدیدی مرتبط است که با هم آن را می‎‌سازیم. در این سفر، گرمای انسانیت را درک کردیم که این موضوع نه فقط مربوط به فردی بنام مادورو، بلکه تحسین مردم ونزوئلا بود.»

به گفته مادورو، جهان جدید، جهان بدون امپراطوری‌های سلطه‌گر است و در این جهان، هیچ کس به تنهایی پلیس و قاضی نیست.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت: «خواستار جهانی برابر صرف نظر از وسعت و بزرگی کشور و حکومت، هستیم که در آن همه به هم احترام گذارند. ما خواستار جهان چند قطبی هستیم که در راستای توسعه اقتصادی و علمی تلاش کند و در مذاکراتم با رهبران کشورها، اجماع جدیدی را لمس کردم که درباره نوعی زایش و تولد جدید انسانیت است. اجماع جدیدی در قرن حاضر متولد شده و شیفته مفهوم رئیس جمهور، ملت و کشور مقاومت هستم.»

مادورو در ادامه گفت: «هژمونی امپراطوری‌های جهان در مرحله فروپاشی قرار دارد و کشورهای جدیدی در نظام جهانی ظهور کرده است. دیگر این امکان وجود ندارد که یک کشور بر این اساس که یک قدرت هژمون است، بتواند دستور بدهد. ونزوئلا توانسته است همه تهدیدها و تحریم‌های سخت و جنایتکارانه را پشت سر بگذارد.»

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا این سخنان را پس از آن مطرح کرده که هفته گذشته به ایران سفر کرده و در ایران با مقامات ایرانی دیدار و گفتگو کرده بود.

کد خبر 5519576

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران کوبا خاورمیانه ایالات متحده امریکا ونزوئلا نیکاراگوئه غرب آسیا لس آنجلس رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه جنگ اوکراین جو بایدن ایران عربستان سعودی حمله روسیه به اوکراین اتحادیه اروپا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا